آزمون شفاهی تربیت معلم قرآن در لرستان برگزار شد
کد خبر: 3996793
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲

آزمون شفاهی تربیت معلم قرآن در لرستان برگزار شد

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: آزمون شفاهی ورودی تربیت معلم قرآن کریم لرستان به صورت مجازی با حضور ۱۰۰ شرکت‌کننده برگزار شد.

برگزاری آزمون شفاهی تربیت معلم قرآن در لرستانحجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان با اشاره به برگزاری برنامه‌های قرآنی متنوع در استان، اظهار کرد: تشکیل شورای تمام شهرهای استان لرستان یکی از برنامه‌هایی است که از ابتدای سال تاکنون پیگیری و به انجام رسیده است.

وی از تعیین نمایندگان قرآنی در تمام روستاهای استان خبر داد و با بیان اینکه این نماینده، رابط اداره امور قرآنی برای برگزاری برنامه‌های قرآنی در منطقه خود خواهد بود، افزود: در ایام اربعین و دیگر مناسبت‌های ملی و تقویمی سال به‌ویژه 13 آبان و دهه فجر، برنامه‌های تلاوت قرآن، دوره‌های آموزشی و مسابقات قرآن در استان برگزار می‌شود.

جعفرپور از برگزاری آزمون شفاهی ورودی تربیت معلم قرآن کریم در استان به شکل تلفنی خبر داد و گفت: این آزمون با شرکت ۱۰۰ نفر ثبت‌نام کننده طی دو روز ۱۹ و ۲۰ شهریور در محل اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان برگزار شد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی با بیان اینکه قبول‎شدگان این دوره موفق به اخذ گواهینامه در یکی از رشته‌های تربیت معلم قرآن کریم شامل روخوانی، روان‌خوانی، مفاهیم، حفظ و تجوید خواهند شد، یادآور شد: با برگزاری دوره‌های تربیت مربی قرآن باید بتوانیم خلأ کمبود مربیان قرآن را جبران کنیم.

انتهای پیام
captcha