شرکت 133 طلبه لرستانی در طرح تربيت «حافظ نهج‎البلاغه»
کد خبر: 3996607
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵

شرکت 133 طلبه لرستانی در طرح تربيت «حافظ نهج‎البلاغه»

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان از اجرای طرح تربيت «حافظ نهج‎البلاغه» در استان خبر داد و گفت: 133 نفر از طلاب مدارس علمیه خواهران لرستان در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند.

اجرای طرح تربيت «حافظ نهج‎البلاغه» در لرستانسمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از اجرای طرح تربيت «حافظ نهج‎البلاغه» در مدارس علمیه خواهران این استان خبر داد و گفت: این طرح ويژه مديران، كادر، اساتيد و طلاب مدارس علمیه خواهران لرستان برگزار می‎شود.

وی با بیان اینکه انس با کلام امیر(ع) بهترین راهکار تربیتی است، چراکه نهج‌البلاغه سرشار از مباحث خانوادگی، اقتصادی، فردی و اجتماعی، اخلاقی، سیاسی است و مباحث این کتاب می‎تواند یکی از نقل‌های ارزشمند برای طلاب باشد، افزود: مباحث ارزشمند نهج‌البلاغه برای مشاوره و ارائه راهکار منبع بسیار ارزشمندی به‌شمار می‎رود که در این راستا برای انس بیشتر طلاب با نهج‌البلاغه و همچنین تقویت محفوظات طلاب در رابطه با مباحث نهج‌البلاغه طرح حفظ نهج‌البلاغه را در برنامه مدارس علمیه خواهران استان قرار دادیم. همچنین طلاب با استفاده از کلام امیر(ع) در نهج‌البلاغه می‎توانند سطح سخنرانی و تبلیغ خود را ارتقا بخشند.

عزیزی از عضویت 133 نفر از طلاب مدارس علمیه خواهران لرستان در طرح تربیت حافظ نهج‌البلاغه خبر داد و اضافه کرد: اعضای این گروه در رابطه با حکمت‌های نهج‌البلاغه با یکدیگر بحث و این حکمت‌ها را مرور می‎‏کنند و در نظر داریم از بین کادر و اساتید مدارس علمیه خواهران نیز برای این طرح عضوگیری کنیم.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان با اشاره به برگزاری مسابقات حفظ 40 حکمت از نهج‌البلاغه و 110 حکمت از نهج‌البلاغه ویژه طلاب، کارکنان و اساتید مدارس علمیه خواهران استان لرستان، ادامه داد: طلابی که کتاب نهج‌البلاغه ندارند می‎توانند از مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران استان کتاب نهج‌البلاغه دریافت کنند که در راستای دسترسی طلاب به حکمت‌ها و مباحث نهج‌البلاغه، نرم‎افزار نهج‌البلاغه نیز در اختیار طلاب قرار می‎گیرد و آنان به‌راحتی می‎توانند این نرم‌افزار را در گوشی خود نصب کنند.

انتهای پیام
captcha