رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اولویت عزاداران محرم قرار بگیرد
کد خبر: 3990401
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۶
نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اولویت عزاداران محرم قرار بگیرد

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه رعایت اصول بهداشتی و فاصله اجتماعی باید در اولویت همه اقشار مختلف مردم باشد، افزود: باید در عزاداری‌های اباعبدالله الحسین(ع) رعایت پروتکل‌های بهداشتی طبق ستاد ملی کرونا در اولویت همه اقشار مختلف مردم قرار گیرد.

///به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد در خطبه‌های نمازجمعه این هفته خرم‌آباد در مصلای الغدیر این شهر، با تسلیت ایام شهادت امام حسین(ع) به اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و با بیان اینکه هر مسلمان و مومنی در راستای اجرای امر به معروف و نهی از منکر باید با استقامت، ایستادگی کند، چراکه امت اسلامی به‌عنوان بهترین امت در راستای امر به معروف و نهی از منکر شناخته شده‌اند، اظهار کرد: با رعایت امر به معروف و نهی از منکر شاهد از بین رفتن شکافت‌های اقتصادی و اجتماعی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در گام دوم انقلاب اسلامی در رابطه مردم با سازمان‌ها و ادارات و سازمان ها و ادارات با مردم باید عدالت و انصاف سرلوحه کار همگان قرار گیرد، به عزاداری محرم اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به شیوع کرونا در این ایام باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که هم حافظ جان عزاداران حسینی و همگام با ستاد ملی کرونا پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم.

امام جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه رعایت اصول بهداشتی و فاصله اجتماعی باید در اولویت همه اقشار مختلف مردم باشد، افزود: باید در عزاداری‌های اباعبدالله الحسین(ع) رعایت پروتکل‌های بهداشتی طبق ستاد ملی کرونا در اولویت همه اقشار مختلف مردم قرار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه  از دولت سیزدهم انتظار داریم رعایت عدل و انصاف به دور از تبعیض را سرلوحه کار خود قرار داده تا مردم ایران اسلامی بتوانند به‌طور مساوی از خدمات دولت استفاده کنند، اضافه کرد: استان لرستان بیش از ۴۰ سال است که علی‌رغم ظرفیت‌ها و استعدادهای خدادادی که وجود دارد، اما همچنان مظلوم و محروم واقع شده است و انتظار ما از مجمع نمایندگان استان این است، با بررسی سوابق عملکردی انقلابی وزرای پیشنهادی برنامه‌های آنها را در راستای استان لرستان بررسی کنند.

شاهرخی گفت: امروز استان لرستان نیازمند تحول همراه با جهش است و باید دقت شود که وزرای پیشنهادی چه برنامه‌ای برای استان حاصلخیز و پر آب استان لرستان طراحی کرده است.

وی با بیان اینکه برخی از وزارتخانه‌ها برای استان لرستان از جمله وزارت نیرو، جهاد کشاورزی، تعاون کار و رفاه اجتماعی، وزارت راه و شهرسازی، ارشاد و... مهم و ضروری است، از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست در راستای وزارت نیرو محکم ایستادگی و برنامه‌های خود را در راستای استان لرستان و تخصیص آب، تخصیص اعتبار بیان کنند.

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های نمایندگان مجلس شورای اسلامی این باید باشد که زمین‌های آبی لرستان را به ۴۶ درصد که نرم زمین‌های آبی است، در کشور برسانند، افزود: حمایت از تولید، پشتیبانی و مانع‌زدایی از تولید باید در لرستان نتیجه بدهد و کارخانجات تعطیل باید فعال شوند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان در خاتمه تاکید کرد: کارخانه‌هایی مانند پارسیلون، فولاد ازنا، فولاد صدر خرم‌آباد و..‌ باید به تولید برگردند زیرا صدها هکتار از زمین‌های بیت‌المال را تصرف و میلیاردها تومان تسهیلات دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha