حضور فداکارانه مردم در رزمایش کمک‌های مؤمنانه با تأسی از سخنان رهبری
کد خبر: 3990038
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳
نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد:

حضور فداکارانه مردم در رزمایش کمک‌های مؤمنانه با تأسی از سخنان رهبری

نماینده ولی فقیه در لرستان با درخواست از خیران جهت کمک به نیازمندان، گفت: از همان روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا مقام معظم رهبری مردم را به کمک‌های مؤمنانه دعوت کردند، شاید هیچ ‎یک از ما فکر نمی‌کردیم با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه خیران، نیکوکاران و مردم این‌چنین فداکارانه به صحنه بیایند.

150 هزار خانوار لرستانی تحت پوشش نهادهای حمایتی هستندبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‎الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام‌جمعه خرم‎آباد، 19 مرداد در نشست امدادگران عاشورا و فرماندهان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان که در خرم‎آباد برگزار شد، با بیان اینکه تشکیل جلسه امدادگران عاشورا در آغازین روزهای محرم حکایت از عزم و اراده جدی و مصمم برای ایثار و فداکاری است، اظهار کرد: در این موقعیت که کشور ما  با دشواری‌‎هایی در داخل و خارج روبرو است شاهد هستیم ظرفیت‌های زیادی از اخلاص، ایثار و فداکاری تجلی پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه همان‎گونه که ایثار و فداکاری پزشکان و پرستاران را در هشت سال دفاع مقدس در بهداری‎ها مشاهده کردیم و مقام معظم رهبری فرمودند: «این ایثار و فداکاری‌ها باید تا آخر عمر ادامه داشته باشد»، ادامه داد: مخاطب این کلام مقام معظم رهبری، تنها افراد حاضر در جلسه نبوده بلکه مخاطب ایشان همه ما هستیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه مقام معظم رهبری به‎عنوان رهبری هوشمند، آگاه و بصیر از ظرفیت‌های درون اجتماع کاملاً اطلاع دارند، اظهار کرد: از همان روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا مقام معظم رهبری مردم را به کمک‌های مؤمنانه دعوت کردند، شاید هیچ ‎یک از ما فکر نمی‌کردیم با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه خیران، نیکوکاران و مردم این‌چنین به صحنه بیایند.

وی ادامه داد: وقتی مردم اخلاص مقام معظم رهبری را مشاهده می‌کنند برای آنها ایجاد انگیزه می‌شود که فداکارانه به صحنه بیایند؛ همچون برپایی عید غدیری بی‎نظیر که منجر به طبخ بیش از 500 هزار پرس غذا می‏‎شود.

شاهرخی با بیان اینکه بیماران سرطانی جزء مشکلات جامعه هستند و در لرستان این‌گونه افراد بسیار هستند که مکرر به دفتر نماینده ولی فقیه در استان مراجعه می‌کنند، اضافه کرد: در استان لرستان 500 هزار خانوار داریم که از این تعداد 100 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد و 50 هزار خانوار تحت پوشش بهزیستی هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان اضافه کرد: در لرستان حدود 47 منطقه آسیب‎پذیر با 250 هزار نفر جمعیت وجود دارد و در همین راستا از خیران درخواست می‌کنیم جهت محرومیت‌زدایی پای کار بیایند؛ تاکنون از کمک‌های مردمی از طرف دفتر نماینده ولی فقیه بیش از یک میلیارد تومان به نیازمندان کمک شده است.

انتهای پیام
captcha