سختی‌های کار خبری شنیده و دیده نمی‌شود
کد خبر: 3989737
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی:

سختی‌های کار خبری شنیده و دیده نمی‌شود

رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، با بیان اینکه مشکلات و سختی‌های کار خبری شنیده و دیده نمی‌شود، گفت: خبرنگاران با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند و اگر عشق و علاقه‌ای نسبت به این حرفه نداشتند، قطعاً نمی‌توانستند در این شغل دوام بیاورند.

سختی‌های کار خبری شنیده و دیده نمی‌شودبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، جعفر محسنی، رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان، امروز، 19 مردادماه، در آیین تجلیل از خبرنگاران ایسنا و ایکنای آذربایجان شرقی، با بیان اینکه مشکلات و سختی‌های کار خبری شنیده و دیده نمی‌شود، گفت: خبرنگاران با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند و اگر عشق و علاقه‌ای نسبت به این حرفه نداشتند، قطعاً نمی‌توانستند در این شغل دوام بیاورند.

وی اظهار کرد: خبرنگاری حرفه‌ای است که سختی‌های آن دیده نمی‌شود و تنها زمانی سختی‌های این حرفه درک می‌شود که حادثه‌ای برای آن‌ها رخ دهد.

محسنی، با بیان این‌که خبرنگاری حرفه مهمی بوده و در عین حال پرخطر است، گفت: در همه دوران‌ها در جنگ و صلح و عرصه‌های مختلف خبرنگاران پیشتاز میدان هستند و با هنر خود می‌توانند افتخار آفرین باشند.

رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی، بیان کرد: علی‌رغم این‌که فضای مجازی و اینترنت گسترش یافته است ولی از ارزش و اهمیت این حرفه هیچ چیز کم نشده و بلکه روز به روز با نشر خبرهای صحیح به جامعه، اهمیت جایگاه خبرنگاران بیشتر احساس می‌شود.

احد حاجی‌بلند، معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی نیز در این مراسم ضمن تبریک روز خبرنگار، اظهار کرد: خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا با رویکردی توسعه محور و به دور از هرگونه تعلقات سیاسی و حزبی مرسوم، به‌صورت کامل در خدمت منافع کشور و نظام بوده و با رعایت اصول حرفه ای در حوزه رسانه منشأ خدمات شایستهای در استان آذربایجان‌شرقی بودهاند.

رباب تیموری، سردبیر ایسنا منطقه آذربایجان‌شرقی نیز در این نشست با قدردانی از زحمات خبرنگاران این خبرگزاری اظهار کرد: خبرنگاران ایسنا بی هیچ چشمداشتی و با عشق و علاقه در راستای اطلاع رسانی درست در سطح استان فعالیت می ‌کنند و ضروری است در راستای ارتقای توانمندی‌ها و همچنین سطح درآمد این افراد تلاش کنیم.

امیرعلی گلمحمدی، سردبیر ایکنا در آذربایجان‌شرقی نیز در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات خبرنگاران این خبرگزاری، اظهار کرد: با توجه به بین‌المللی بودن و جایگاه خوب ایکنا در سطوح مختلف، ضروری است که در راستای ارتقای فعالیت این خبرگزاری در استان تلاش کنیم.

سختی‌های کار خبری شنیده و دیده نمی‌شودسختی‌های کار خبری شنیده و دیده نمی‌شودسختی‌های کار خبری شنیده و دیده نمی‌شودسختی‌های کار خبری شنیده و دیده نمی‌شودسختی‌های کار خبری شنیده و دیده نمی‌شودسختی‌های کار خبری شنیده و دیده نمی‌شودسختی‌های کار خبری شنیده و دیده نمی‌شود

انتهای پیام
captcha