معرفی برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز
کد خبر: 4212495
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۸

معرفی برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز

دبیر اجرایی جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» از مشخص‌شدن منتخبان این جشنواره در بخش‌های مختلف خبر داد و گفت: برگزیدگان در مراسم اختتامیه معرفی و تجلیل می‌شوند.

حسین قربانی، مدیر مجمع قاریان تبریز

حسین قربانی، مدیر مجمع قاریان تبریز، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: «پله‌های آسمان» عنوان جشنواره قرآنی است که همزمان با دهه فجر سال گذشته و در دو بخش «تقلیدی و تحقیق» و «حفظ یک و سه جزء» با هدف نهادینه کردن سبک زندگی قرآنی در جامعه به‌ویژه در بین کودکان، نوجوانان و جوانان و به صورت حضوری و مجازی در آذربایجان‌شرقی برگزار شد.

وی زمینه‌سازی برای حل معضلات اجتماعی با استفاده از آموزه‌های قرآنی را اهداف اصلی برگزاری این جشنواره قرآنی اعلام کرد و افزود: بخش حضوری این جشنواره به صورت استانی و با ۸۰۰ شرکت کننده از شهرهای مختلف آذربایجان شرقی در دو زمینه حفظ و قرائت و برای سه گروه سنی ۷ تا ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۷ سال و ۱۸ تا ۲۴ سال برگزار شد.

قربانی ادامه داد: «نماز، امانت دهی، حجاب و عفاف، ادب و خوش رفتاری، انفاق و کمک به دیگران، بررسی صحت اخبار دریافتی و احترام به والدین و بزرگترها» محورهای جشنواره «پله‌های آسمان» بوده که بخش مجازی آن نیز در زمینه‌هایی چون نقاشی، عکس نوشته و کاریکاتور، دل گویه، اینفوگرافی و کلیپ  پنج‌هزار و 430 اثر از شرکت کنندگان گروه‌های سنی مختلف ۷ تا ۲۵ سال به صورت کشوری برگزار شد.

دبیر اجرایی جشنواره قرآنی پله‌های آسمانی تأکید کرد: آیین اختتامیه این جشنواره قرآنی پس از برگزاری بخش‌های مختلف و مشخص شدن منتخبان آن روز یکشنبه، ۹ اردیبهشت‌ماه جاری ساعت ۱۶ عصر در بوستان قرآن کریم واقع در جلالیه تبریز و با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی برگزار و از نفرات برتر تجلیل خواهد شد.

وی اظهار کرد: در آئین اختتامیه جشنواره «پله‌های آسمان» که به همت مجمع قاریان تبریز و شهرداری منطقه ۷ و با همکاری تعدادی از دستگاه‌ها و سازمان‌های فرهنگی استان برگزار می‌شود، ۹۳ نفر از منتخبان بخش حضوری و ۷۶ نفر از منتخبان بخش مجازی و نیز جمعی از دست اندرکاران و برگزار کنندگان این جشنواره تجلیل به عمل خواهد آمد.

قربانی، ضمن قدردانی و سپاس از حمایت‌های شهرداری منطقه 7 کلانشهر تبریز و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی، گفت: از همراهی معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان، اداره کل تبلیغات اسلامی استان و اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی در اجرای مراحل جشنواره تشکر و قدردانی می‌کنم.

معرفی برگزیدگان جشنواره قرآنی پله‌های آسمانی تبریزمعرفی برگزیدگان جشنواره قرآنی پله‌های آسمانی تبریزمعرفی برگزیدگان جشنواره قرآنی پله‌های آسمانی تبریزمعرفی برگزیدگان جشنواره قرآنی پله‌های آسمانی تبریزمعرفی برگزیدگان جشنواره قرآنی پله‌های آسمانی تبریزمعرفی برگزیدگان جشنواره قرآنی پله‌های آسمانی تبریزمعرفی برگزیدگان جشنواره قرآنی پله‌های آسمانی تبریزمعرفی برگزیدگان جشنواره قرآنی پله‌های آسمانی تبریزمعرفی برگزیدگان جشنواره قرآنی پله‌های آسمانی تبریزمعرفی برگزیدگان جشنواره قرآنی پله‌های آسمانی تبریزمعرفی برگزیدگان جشنواره قرآنی پله‌های آسمانی تبریزمعرفی برگزیدگان جشنواره قرآنی پله‌های آسمانی تبریز

انتهای پیام
captcha