پوستر بین‌المللی «حجاب؛ نه به بردگی» رونمایی شد
کد خبر: 3984109
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶

پوستر بین‌المللی «حجاب؛ نه به بردگی» رونمایی شد

به‌مناسبت گرامیداشت هفته حجاب و عفاف طی مراسمی در خرم‎آباد از پوستر بین‌المللی حجاب و عفاف با عنوان «حجاب، نه به بردگی» رونمایی شد.

پوستر بین‌المللی حجاب و عفاف در لرستان رونمایی شدبه گزارش ایکنا از لرستان، مراسم رونمایی از پوستر بین‌المللی حجاب و عفاف چهارشنبه، 23 تیر به‌مناسبت هفته حجاب و عفاف با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و احمدحسین فتایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در دفتر امام جمعه خرم‎آباد رونمایی شد.

احمدحسین فتایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در این مراسم ضمن تبریک هفته عفاف و حجاب، گفت: در این پوستر که به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی منتشر شده، به سابقه تاریخی حجاب در فرهنگ ایران اشاره شده است.

وی افزود: محتوای پوستر «حجاب، نه به بردگی» از سوی معاونت فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تدوین و اجرای آن را آرش فروغی، هنرمند برجسته هنرهای تجسمی و کاریکاتوریست مطرح لرستانی بر عهده داشته است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان تصریح کرد: این پوستر به‌عنوان یکی از طرح های برتر معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌مناسبت هفته عفاف و حجاب انتخاب شده و به‌صورت گسترده در فضای مجازی و در سطح استان توزیع خواهد شد.

حجت‌الاسلام شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان نیز در این مراسم، گفت: عفاف و حجاب، بانوی مسلمان ایرانی را از سایر بانوان جهان متمایز ساخته و زمینه‌ساز حضور موفق بانوان ما در فعالیت‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و ... است.

وی اظهار کرد کرد: تقویت فرهنگ عفاف و حجاب باید در تمام طول سال مدنظر متولیان فرهنگی قرار گیرد و نمود فعالیت‌های صورت گرفته را در این هفته مشاهده کنیم.

انتهای پیام
captcha