شرکت ۱۵ لرستانی در دوره توانمندسازی مدیران دارالقرآن‌ها
کد خبر: 3954132
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸

شرکت ۱۵ لرستانی در دوره توانمندسازی مدیران دارالقرآن‌ها

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش لرستان با اشاره به برگزاری پنجمین دوره توانمندسازی مدیران دارالقرآن‌های آموزش و پرورش، گفت: در این دوره که به شکل مجازی و در بستر شبکه مجازی شاد برگزار می‌شود، ۱۵ مدیر مراکز دارالقرآن‌های آموزش و پرورش این استان حضور دارند.

بهره‌مندی ۱۵ لرستانی از دوره توانمندسازی مدیران دارالقرآن‌های آموزش و پرورشعیسی حیدروند، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان با اشاره به برگزاری پنجمین‌ دوره توانمندسازی مراکز دارالقرآن‌های استان و کارشناسان ستادی اداره قرآن و عترت و نماز، اظهار کرد: این دوره در بستر کانال‌های شبکه مجازی شاد و طی روز‌های ۲۷ تا ۲۹ بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دوره توانمندسازی مدیران دارالقرآن‌های آموزش و پرورش با مشارکت اداره‌کل آموزش و پرورش تهران و به‌صورت مجازی برگزار می‌شود، تصریح کرد: به شرکت‌کنندگان پس از گذراندن کامل این دوره سه روزه گواهینامه معتبر اعطا می‌شود.

حیدروند با اشاره به اینکه تجهیزات و زیرساخت‌های مورد نیاز برای سهولت دسترسی بهتر مدیران شرکت‌کننده در این دوره فراهم شده است، ادامه داد: پنجمین دوره توانمندسازی مدیران مراکز دارالقرآن‌ها کشوری با حضور اساتید مجرب و متخصص کشوری، در دو نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: این دوره به شکل دوسالانه به همت اداره‌کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود که امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش لرستان با اشاره به اینکه علاوه بر ۱۵ مدیران مراکز دارالقرآن‌های آموزش و پرورش لرستان، چهار نفر از کارشناسان ستادی نیز در این دوره حضور خواهند داشت، گفت: در سطح کشور ۷۵۰ نفر از مدیران مراکز دارالقرآن‌ها، رؤسا و کارشناسان قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش در این دوره حضور دارند‌.

انتهای پیام
captcha