۲ هزار بسته معیشتی بین معلولان لرستان توزیع می‌شود
کد خبر: 3953823
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴

۲ هزار بسته معیشتی بین معلولان لرستان توزیع می‌شود

رئیس سازمان هلال‌احمر لرستان با اشاره به اجرای پویش چلچراغ در لرستان گفت: در قالب این پویش، ۲ هزار بسته معیشتی با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام(ره) بین معلولان لرستان توزیع می‌شود.

امروز شنبه ارسال شود// ۲ هزار بسته معیشتی بین معلولان لرستان توزیع می‌شودبه گزارش ایکنا از لرستان، صارم رضایی، رئیس سازمان هلال احمر لرستان، ۲۵ بهمن‌ماه در رزمایش همدلی، احسان و توزیع ۲ هزار بسته معیشتی بین معلولان لرستان که در سالن ورزشی هلال‌احمر استان برگزار شد، اظهار کرد: در این رزمایش که در قالب پویش چلچراغ برگزار می‌شود، دو هزار بسته معیشتی و غذایی از سوی ستاد اجرایی فرمان امام‌(ره) تهیه شده که با مشارکت جمعیت هلال احمر بسته‌بندی و بین خانواده‌های دارای معلولیت، توزیع می‌شود.

وی، پویش چلچراغ را طرحی فرهنگی برای کمک‌های بشردوستانه به افراد کم‌بضاعت و محروم در جامعه دانست و با اشاره به اینکه فعالیت‌های این پویش از سوی داوطلبان جمعیت هلال احمر و به نیابت از سردار ملی ایرانیان شهید قاسم سلیمانی اجرا می‌شود، افزود: توزیع بسته‌های معیشتی فردا یکشنبه ۲۶ بهمن‌ماه در شهرستان‌های استان آغاز می‌شود.

حامد ویسکرمی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در استان لرستان نیز در این مراسم گفت: با شیوع ویروس کرونا، علاوه بر اجرای طرح‌های حمایتی از محرومان و مستضعفان آسیب‌دیده از کرونا از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره)، کارهای پیشگیرانه نیز در دستور کار این ستاد در کشور قرار گرفت.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در استان لرستان گفت: توزیع اقلام و محلول‌های بهداشتی، مواد ضدعفونی کننده و ضدعفونی معابر از سوی این ستاد در سطح استان صورت پذیرفته است.

ویسکرمی با بیان اینکه از آغاز همه‌گیری کرونا تاکنون ۱۵۰ هزار بسته پروتئینی بین افراد محروم، مخاطبان شناسایی شده و آسیب‌دیدگان از کرونا توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) توزیع شده است، افزود: با مشارکت جمعیت هلال‌احمر لرستان نیز ۲ هزار بسته معیشتی برای معلولان لرستان فراهم و از فردا توزیع می‌شود.

انتهای پیام
captcha