شرایط فوق بحرانی کرونا در الیگودرز / ادارات تعطیل شد
کد خبر: 3931215
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۹

شرایط فوق بحرانی کرونا در الیگودرز / ادارات تعطیل شد

فرماندار الیگودرز گفت: با توجه به شرلیط فوق بحرانی کرونا در الیگودرز تمامی ادارات و دستگاه‌های دولتی به جر واحدهای عملیاتی از دوشنبه، پنجم آبان تا پایان هفته جاری تعطیل است.

شرایط فوق بحرانی کرونا در الیگودرز / ادارات تعطیل شدبه گزارش ایکنا از لرستان، به‌نقل‌از روابط عمومی فرمانداری الیگودرز، با توجه به این‌که شهرستان الیگودرز در فهرست 43 شهرستان قرمز کرونایی کشور قرار گرفته است لذا جهت کاهش این بیماری کلیه دستگاه‌های دولتی از روز دوشنبه، پنجم ابان‌ماه تا پایان هفته جاری تعطیل اعلام شد.

در این راستا، شامگاه یک‎شنبه، چهارم آبان با حضور امام‌جمعه الیگودرز، فرماندار و جمعی دیگر از مسئولان شهرستانی جلسه ستاد مدیریت بحران با موضوع مقابله با کرونا در الیگودرز برگزار شد.

در این جلسه، حمید کشکولی، فرماندار الیگودرز با اشاره به اعلام تعطیلی برای کلیه دستگاه‌های دولتی به‌جز دستگاه‌های خدمات‌رسان شهرستان، گفت: با توجه به این‌که ظرفیت بیمارستان‌های این شهرستان تکمیل‌ شده است از روز دوشنبه، پنجم آبان همه مراکز تجاری، اماکن ورزشی، مکان‌های متبرکه، اغذیه‌فروشی‌ها، لوازم بهداشتی‌ها و آرایش، مراکز تعویض پلاک، بازار املاک و خودرو و لوازم‌خانگی و آتلیه‌ها طبق ابلاغیه تعطیل خواهند شد.

فوت 94 الیگودرزی بر اثر ابتلای به کرونا / 3 هزار نفر مبتلا شدند

وی افزود: همچنین، تمام‌ مراسمات مربوط به جشن،‌ عروسی و ترحیم در تالارها، ‌اماکن عمومی تا اطلاع ثانوی در این شهرستان ممنوع بوده و از برگزاری آن‌ها جلوگیری به‌عمل می‌آید و علاوه‌بر این تجمع بیش‌از 15 نفر ممنوع و کلیه مراکز تفریحی تعطیل خواهد شد.

فرماندار الیگودرز با اشاره به این‌که مسئولین شهرستان با تمام ظرفیت در خدمت ستاد مقابله کرونا هستند، اضافه کرد: با کلیه اصناف و مشاغلی مخصوصاً نانوایی‌ها که متخلف باشند، برخورد قانونی خواهد شد و تمام امتیازات ازجمله آب، برق و گاز و پروانه کسب آن‌ها لغو می‌شود.

در بخشی از این جلسه، عبدالله ملاطاهری، مسئول شبکه بهداشت و درمان الیگودرز با بیان این‌که تعداد مبتلایان به کرونا در الیگودرز به بیش‌از سه هزار نفر رسیده و فوتی‌ها 94 نفر است.

وی با بیان این‌که تعداد 75 نفر در بیمارستان شهید ولیان بستری هستند که بیشترین میزان بیمار بستری‌ شده در سطح استان لرستان است، اضافه کرد: 45 درصد مبتلایان به کرونا در الیگودرز به‌دلیل شرکت در مراسمات عروسی و ختم، دچار این بیماری شده‌اند.

انتهای پیام
captcha