تابلوی خوشنویسی قرآنی هنرمند لرستانی رونمایی شد
کد خبر: 3924565
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
در محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر(ص)؛

تابلوی خوشنویسی قرآنی هنرمند لرستانی رونمایی شد

اثر هنرمند خوشنویس خرم‌آبادی ستار ولی‌نژاد در محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) رونمایی شد.

محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر(ص) توسط هنرمند لرستانیبه گزارش ایکنا از لرستان، در اولین روز از هفته دفاع مقدس و در مراسمی با حضور محمود ثمینی، معاون سیاسی ـ امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان و احمدحسین فتایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از اثر هنرمند خوشنویس خرم‌آبادی ستار ولی‌نژاد در محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) رونمایی شد.

احمدحسین فتایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در این مراسم، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، گفت: هنرمندان لرستانی همواره در قالب آثار خود ارادت خویش به اهل‌بیت و ائمه معصومین(ع) را به‌خوبی به تصویر کشیده‌اند.

وی با بیان این‌که غرفه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در نمایشگاه «40 سال اقتدار» در طی هفته دفاع مقدس میزبان چندین رویداد فرهنگی و هنری خواهد بود و این رونمایی در همین راستا صورت گرفت، افزود: این اثر به خط ثلث جلی و در ابعاد 60 در 40 تحریر و به آیه 48 سوره فتح مزین گردیده که در آن به ویژگی‌های و خصوصیات رسول اکرم حضرت محمد مصطفی(ص) و یاران ایشان اشاره دارد.

لازم به ذکر است، ستار ولی‌نژاد، هنرمند خوشنویس خرم‌آبادی و دانشجوی کارشناسی ارشد پژوهش هنر به‌عنوان جوان‌ترین خوشنویس فوق ممتاز استان لرستان تاکنون در بیش‌از 60 جشنواره و رویداد ملی و هنری در حوزه خوشنویسی حائز رتبه گردیده است.

انتهای پیام
captcha