اجرای طرح «گُل به کرونا» در لرستان
کد خبر: 3922807
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳

اجرای طرح «گُل به کرونا» در لرستان

معاون آموزش و پرورش لرستان از اجرای طرح «گُل به کرونا» با هدف آموزش پُروتکل‌های بهداشتی به دانش‌آموزان با بهره‌گیری از ظرفیت قهرمانان ملی ایران خبر داد.

اجرای طرح «گُل به کرونا» در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، فرید بهرامی، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان امروز دوشنبه، 24 شهریور در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای موفق مسابقه «قهرمان خانه»، گفت: در طرح قهرمان خانه دو با عنوان «گُل به کرونا»، مرتضی کرمانی‌مقدم، بازیکن ملی‌پوش سابق فوتبال ایران و تیم پرسپولیس، همایون بهاروند، سرپرست فدراسیون فوتبال ایران، غلام محمدی، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران، ‌آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو، سارا و پری بهاروندی، قهرمانان ملی‌پوش اسنوکر ایران و امیرحسین منظمی، ملی‌پوش اسبق والیبال ایران توصیه‌های ورزشی به‌منظور مقابله با کرونا را به دانش‌آموزان لرستانی خواهند داد.

وی با تقدیر از تلاش روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان در اجرای این طرح، افزود: تیزرها و کلیپ‌های طرح گُل به کرونا به همراه توصیه‌های بهداشتی مراقبین سلامت هر هفته در اخبار تلویزیونی الفبا، بخش آپارات پورتال اداره‌کل آموزش و پرورش استان و در کانال‌های مختلف فضای مجازی بارگذاری و انتشار داده می‌شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان همچنین، از اعزام اولین کاروان تجهیزات ورزشی در قالب طرح «مهر با نشاط» طی هفته گذشته به مدارس استان خبرداد و گفت: اولین کاروان تجهیزات ورزشی مدارس در سال‌تحصیلی جدید با عنوان «مهر با نشاط » با هزینه‌ای بالغ‌بر شش میلیارد ریال راهی آموزش و پرورش 24 شهرستان و منطقه لرستان شد.

بهرامی با بیان این‌که خرید امکانات و تجهیزات ورزشی و تجهیز مدارس هدف اصلی ایجاد این کاروان است، تأکید کرد: این طرح در آستانه سال‌تحصیلی جدید در سطح استان انجام شد.

وی با بیان این‌که بیش‌از شش میلیارد ریال تجهیزات ورزشی در قالب این طرح خریداری و به مدارس داده می‌شود، اضافه کرد: تجهیزات به بهبود روحیه نشاط و شادابی و ارتقاء سطح سلامت در دانش‌آموزان کمک شایانی خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha