وبینار «نقش دانشگاه‌های اسلامی در خدمت به جامعه» در قاهره
کد خبر: 3921742
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴
در فضای زوم برگزار می‌شود؛

وبینار «نقش دانشگاه‌های اسلامی در خدمت به جامعه» در قاهره

کنفرانس بین‌المللی آنلاین «دانشگاه‌های اسلامی و نقش آن در خدمت به جامعه در دوران پساکرونا» با همکاری اتحادیه جهان اسلام در قاهره برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه خبری «الیوم السابع»، کنفرانس بین‌المللی دانشگاه‌های اسلامی به منظور بررسی نقش دانشگاه‌ها در خدمت به جامعه در قاهره برگزار می‌شود.

انجمن دانشگاه‌های اسلامی با همکاری اتحادیه جهان اسلام، وزارت اوقاف مصر، دانشگاه اسکندریه، دانشگاه الازهر، کتابخانه اسکندریه و شورای جهانی جوامع اسلامی، کنفرانس بین‌المللی مجازی «نقش دانشگاه‌ها در خدمت به جامعه و تحکیم ارزش‌ها» را با حضور گسترده وزرا، رؤسای دانشگاه‌ها، برترین دانشمندان و کارشناسان کشورهای دنیا در روز یکشنبه هفته آینده 13 سپتامبر برابر با 23 شهریورماه از طریق فناوری نرم افزار Zoom برگزار می‌کند.

«اسامه العبد» دبیرکل انجمن دانشگاه‌های اسلامی گفت: «این کنفرانس تحت نظارت محمد بن عبدالکریم العیسی، دبیر کل اتحادیه جهان اسلام و رئیس انجمن دانشگاه‌های اسلامی و با مشارکت محمد مختار جمعه، وزیر اوقاف و رئیس شورای عالی امور سیاسی و مصطفی ،رئیس کتابخانه الاسکندریه و محمد المحرصاوی رئیس دانشگاه الازهر و عصام الکردی رئیس دانشگاه اسکندریه و محمد بشاری دبیرکل شورای جهانی جوامع مسلمان و شمار زیادی از رؤسای دانشگاه‌های مصر و دیگر کشورهای جهان برگزار می‌شود».

العبد اشاره کرد که این کنفرانس با هدف برجسته کردن نقش مطلوب دانشگاه‌ها در خدمت به جوامع عربی و اسلامی در زمینه‌های مختلف زندگی پس از بحران کرونا و تقویت نقش دانشگاه‌ها در نهادینه کردن ارزش‌ها در جوامع و برجسته کردن ارزش‌هایی که موجب پیشرفت در اندیشه اسلامی است، برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha