درخشش زنجانی‌ها در مسابقات قرآن دانش‌آموزی
کد خبر: 3917601
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰

درخشش زنجانی‌ها در مسابقات قرآن دانش‌آموزی

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به ایجاد تغییرات در شیوه برگزاری رقابت‌ها، گفت: دانش‌آموزان زنجان در مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان حائز ۶ رتبه کشوری شدند.

درخشش زنجانی‌ها در مسابقات قرآن دانش‌آموزیجواد رضایی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: 6 دانش‌آموز زنجانی در مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان حائز رتبه‌های کشوری شدند و نفرات برگزیده بخش فرهنگیان هنوز اعلام نشده است.

وی بیان کرد: نوید سجادی، دانش‌آموز پایه یازدهم رتبه سوم رشته مداحی را کسب کرد. معصومه شامی در پایه یازدهم و فاطمه حاج‌خان میزرایی در پایه هفتم در رشته قرائت به ترتیب رتبه‌های سوم و چهارم را به دست آورند.

این مسئول ادامه داد: مائده علمی‌فرد دانش‌آموز پایه یازدهم در رشته حفظ عمومی قرآن رتبه چهارم را کسب کرد و فاطمه آقایی در متوسطه اول و در رشته حفظ 5 جزء صاحب عنوان سوم شد.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان زنجان خاطرنشان کرد: در بخش پژوهشی که هفته گذشته برگزار شد نیز مهنا مرصعی در پایه یازدهم در رشته صحیفه سجادیه حائز مقام نخست شد.

 

انتهای پیام
captcha