کسب رتبه نخست مسابقات قرآن و عترت توسط دانش‌آموز زنجانی
کد خبر: 3916405
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱

کسب رتبه نخست مسابقات قرآن و عترت توسط دانش‌آموز زنجانی

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان زنجان گفت: دانش‌آموز زنجانی رتبه نخست رشته صحیفه سجادیه در مسابقات قرآن، عترت و نماز را کسب کرد.

کسب رتبه نخست مسابقات قرآن و عترت توسط دانش‌آموز زنجانیجواد رضایی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: مرحله کشوری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی در حال برگزاری است و در بخش پژوهشی رشته صحیفه سجادیه مهنا مرصعی از زنجان رتبه نخست را کسب کرد.

وی با اشاره به اینکه مسابقات به روش متفاوت برگزار می‌شود، ابراز کرد: در مرحله استانی این رقابت‌ها 1005 نفر شرکت کردند که 300 به صورت آنلاین حضور داشتند و مابقی فایل آثار خود را ارسال کردند که 45 داوار کار دائری آثار را به عهده گرفتند.

این مسئول با بیان اینکه 74 نفر به مرحله کشوری راه یافتند، ادامه داد: در نهایت 24 فینالیست از استان زنجان در مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی حضور یافتند و تا اعلام فعلی در بخش پژوهشی یک نفر از زنجان موفق به کسب رتبه شد و رقابت در بخش آوایی در حال برگزاری است.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان زنجان بیان کرد: بیش از 16 نفر از استان زنجان در بخش آوایی در حال رقابت هستند و مسابقات تا بیست و پنجم ادامه دارد و امیدوارم دانش‌آموزان زنجانی خوش بدرخشند.

وی با اشاره به اینکه به دلیل شیوع کرونا مسابقات از روش‌های حضوری به مجازی تغییر کرد، گفت: این باعث سردرگمی برگزارکنندگان و متسابقین شده اما با این حال استان زنجان عملکرد خوبی ارائه داد و آثار دانش‌آموزان را دریافت و داوری کرد.

انتهای پیام
captcha