لزوم مشارکت خیرین در تهیه گوشی هوشمند برای دانش‌آموزان کم‌بضاعت
کد خبر: 3911738
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸

لزوم مشارکت خیرین در تهیه گوشی هوشمند برای دانش‌آموزان کم‌بضاعت

معاون استاندار لرستان با بیان این‌که برای تهیه گوشی هوشمند برای دانش‌آموزان کم‌بضاعت باید از ظرفیت خیرین استفاده کرد، گفت: ضرورت دارد اگر کشفیاتی در زمینه گوشی تلفن همراه قاچاق صورت گرفت دانش‎آموزان بی‎بضاعت در اولویت باشند.

خیرین نسبت به تهیه گوشی هوشمند برای دانش‌آموزان کم‌بضاعت مشارکت کنندبه گزارش ایکنا از لرستان، محمود ثمینی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری شامگاه دوشنبه، 30 تیرماه در نشست شورای آموزش‌وپرورش لرستان که در محل استانداری برگزار شد، در سخنانی با بیان این‌که شورای آموزش‌وپرورش یک شورای حمایت‌کننده و پشتیبان برای آموزش‌وپرورش است، اظهار کرد: همان‌طور که آموزش‌وپرورش برای ساماندهی دانش‌آموزان همت می‌کند نوسازی هم متولی ساخت‌وساز برای آن‌هاست.

وی اضافه کرد: دستگاه‌هایی که با آموزش‌وپرورش ارتباط دارند موظف هستند همکاری لازم را داشته باشند چون آموزش یک امر ملی و همگانی است و همگی در آن دخیل هستید.

ثمینی با اشاره به تجمیع برخی مدارس به‌ویژه در روستا و این‌که با این امر ممکن است معلمی که به این مدارس اعزام می‌شود چند درس در مقاطع مختلف را با هم درس دهد که باید از تخصص برخورد باشد، اظهار کرد: تجمیع دو تا حُسن دارد یکی این‌که در بحث آموزش رسیدگی بهتر صورت می‌گیرد و معلمی هم که به آن‌جا اعزام می‌شود فعالیت خود را مبسوط انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: آموزش‌وپرورش در نظر دارد برای جلب توجه والدین سرویس ایاب و ذهاب تهیه کند و در این راستا برای راضی کردن خانواده‌ها همه باید کمک کنند تا در هدف‌گذاری که آموزش و پروش دارد به آن نائل شود.

معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری لرستان با بیان این‌که برای تهیه گوشی اگر کشفیاتی صورت گرفته باشد اولویت به این امر اختصاص پیدا کند، اضافه کرد: در راستای تهیه گوشی برای خانواده‌های کم‌بضاعت باید از ظرفیت خیرین نیز استفاده کرد.

ثمینی اضافه کرد: برای این‌که دانش‌آموزان از امر آموزش عقب نمانند بسته‌های آموزشی مکتوب نیز تهیه شده که البته برای رعایت تعادل و عدالت برای تأمین گوشی به این خانواده‌های کم‌برخوردار باید کمک شود و هر نهاد و شخصی که می‌تواند کمک کند.

معاون استاندار لرستان با بیان این‌که اگر پروژه‌ها با مشکلی روبه‌رو شدند به نوسازی و شهرداری رجوع شود تا اختلاف‌ها برداشته شود و یا اگر اصلاح نیاز بود انجام گیرد، گفت: با توجه به نزدیک شدن فصل آغاز مدارس پروژه‌ها هرچه سریع‌تر تکمیل شوند و به بهره‌برداری برسند.

وی ادامه داد: برای آموزش مجازی دانش‌آموزان باید تدابیر لازم اندیشیده شود حتی اگر بنا بر این شود که آموزش مجازی باشد نباید خللی در پروژه‌ها به وجود بیاید.

معاون استاندار لرستان با تأکید بر این‌که برای پروژه‌ها باید از مشارکت مردم استفاده کرد و به سمتی برویم که مشارکت عموم را داشته باشیم، اظهار کرد: اداره صمت نیز همکاری لازم را برای تهیه ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده با آموزش‌وپرورش داشته باشد.

انتهای پیام
captcha