برنامه‌های هفته دفاع مقدس به‌طور ویژه‌ برگزار شود
کد خبر: 3899158
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲

برنامه‌های هفته دفاع مقدس به‌طور ویژه‌ برگزار شود

معاون استاندار لرستان با تأکید بر این‌که باید به دفاع مقدس فراتر از مسائل اداری نگاه کنیم، گفت: ضرورت دارد مدیران دستگاه‌های اجرایی با همت مضاعف و حرکت جهادی در این زمینه اهتمام لازم را داشته باشند تا برنامه‌های چهلمین سالگرد هشت سال دفاع مقدس به‌طور ویژه‌ای برگزار شود.

برنامه‌های هفته دفاع مقدس به‌طور ویژه‌ برگزار شودبه گزارش ایکنا از لرستان، محمود ثمینی، معاون سیاسی ـ امنیتی و اجتماعی استاندار، جمعه، 26 اردیبهشت‌ماه در نشست ویدئو کنفرانسی شورای هماهنگی دفاع مقدس استان به نقش پُررنگ مردم لرستان در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: این مردم سلحشور، قهرمان‌پرور و پیروان اهل‌بیت در تمامی صحنه‌ها و به‌ویژه در به‌وجود آوردن انقلاب اسلامی و خصوصاً هشت سال دفاع مقدس، شجاع‌ترین فرماندهان و سلحشورترین رزمندگان را به‌صورت داوطلب به میدان جنگ فرستاده‌اند.

وی تصریح کرد: اگرچه در ارائه گزارش و مستندسازی حضور حماسی مردم لرستان و در زمان خودش قصور شده اما امیدواریم با همت مضاعف، جبران مافات شده و ارتقای جایگاه استان و توجهات ملی را جلب کنیم.

معاون استاندار لرستان مهم‌ترین اصل را در طول تاریخ ایران انسجام و وحدت مردم و رهبری حکیمانه امام راحل و استمرار آن توسط ولی فقیه در دوران انقلاب اسلامی دانست و اضافه کرد: همراهی و همدلی بی‌نظیر مردم با دولت قابل تقدیر است.

وی با اشاره به تاریخچه جنگ به تشکیل سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: حضرت امام(ره) با تأسیس بسیج مستضعفین و نیروهای مردمی زمینه مشارکت و پشتیبانی مردم را به بهترین نحو در کنار ارتش در جبهه‌های حق علیه باطل فراهم ساخت.

ثمینی تأکید کرد: امروز به برکت آن ایثارگری‌ها موجبات تقویت نظام و استمرار آن فراهم شده و ما در مناصبی برای خدمتگزاری مردم انتخاب شده‌ایم.

معاون استاندار لرستان در ادامه گفت: لازم است دفاع مقدس به‌عنوان یک سند و یک افتخار برای نسل کنونی و آینده مورد استفاده قرار گیرد و به این منظور لازم است فراتر از مسائل اداری به آن نگاه کنیم و از همه امکانات برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده شود.

وی افزود: حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس متعلق به تمام مردم شریف ایران است و مدیران دستگاه‌های اجرایی ضرورت دارد با همت مضاعف و حرکت جهادی در این زمینه اهتمام لازم را داشته باشند تا برنامه‌های چهلمین سالگرد هشت سال دفاع مقدس به‌طور ویژه‌ای برگزار شود.

انتهای پیام
captcha