حضور 170 هزار نفر در پویش ملی «ستاره‌باران»
کد خبر: 3896713
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰

حضور 170 هزار نفر در پویش ملی «ستاره‌باران»

تعداد 170 هزار نفر تا ظهر امروز، 16 اردیبهشت‌ماه در پویش ملی مجازی «ستاره‌باران» سازمان دارالقرآن الکریم شرکت کردند.

به گزارش ایکنا؛ سازمان دارالقرآن الکریم طی ماه مبارک رمضان و با توجه به شرایط شیوع کرونا در کشور، طرح پویش ملی مجازی «ستاره‌باران» را برگزار کرده است.

در قالب این طرح، صفحه مستقلی در اپلیکیشن «اینستاگرام» ایجاد شده است. نام اختصاصی صفحه یاد شده «ستــــاره‌بـــاران»، نام کاربری آن setarebaran_ir@، شعار برنامه #هر_خــانه_ایرانی_یک_جلـــسه_قرآنی و هدف آن ترغیب عموم مردم به استفاده از فرصت در خانه ماندن برای انس خانوادگی با قرآن و تلاوت آن در ماه مبارک رمضان است.

جامعه هدف این صفحه، علاوه بر جامعه قرآنی، عموم جامعه است که معمولاً در ماه مبارک رمضان، به تلاوت قرآن اقبال بیشتری دارند.

این صفحه به صورت تعاملی مدیریت می‌شود، بدین معنا که 30 درصد محتوای آن از سوی این سازمان و 70 درصد آن از سوی فالوورها تأمین می‌شود.

بنا بر اعلام مسئولان سازمان دارالقرآن از آغاز اجرای این طرح تا ظهر امروز، 16 اردیبهشت‌ماه، تعداد 170 هزار نفر در این پویش مجازی ملی شرکت کرده‌اند.

یادآور می‌شود، در پایان اجرای این طرح قرآنی، علاوه بر اهدای جوایز نقدی و غیر نقدی به ارسال‌کنندگان پست‌هایی که بیشترین بازدید و پسند (Like) را به خود اختصاص دهند و جوایز به برندگان مسابقات برگزار شده در استوری، در پایان ماه مبارک رمضان نیز چندین جایزه نقدی و غیر نقدی به تعدادی از فالوورها به قید قرعه اعطا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha