اسامی برگزیدگان سومین مسابقه «نفس‌های طلایی» اعلام شد
کد خبر: 3896284
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷

اسامی برگزیدگان سومین مسابقه «نفس‌های طلایی» اعلام شد

اسامی نفرات برگزیده دوره سوم مسابقه «نفس‌های طلایی» که از سوی رادیو قرآن برگزار می‌شود، اعلام شد.

به گزارش ایکنا؛ اسامی نفرات برگزیده دوره سوم مسابقه «نفس‌های طلایی» که از سوی گروه تلاوت شبکه رادیویی قرآن در دو مقطع سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال برگزار می‌شود، اعلام شد.

در این مسابقه، هر یک از قاریان و علاقه‌مندان می‌توانند یکی از دو تلاوت معرفی شده را انتخاب و به بهترین و نزدیک‌ترین شیوه به سبک آن قاری، اجرا و فایل صوتی خود را از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی شبکه رادیویی قرآن و کانال سروش ارسال کنند.

اگر شرکت‌کنندگان هر دو سبک معرفی شده را تقلید کنند، دو بار در قرعه‌کشی شرکت داده خواهند شد. شرکت‌کنندگان در دو مقطع زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال انجام می‌شود که متناسب با میزان شرکت‌کننده، تعداد هدایا نیز توزیع خواهد شد.

در پایان هر مسابقه نیز شش هدیه یک میلیون تومانی به شش نفر تعلق خواهد گرفت و از این تعداد یک هدیه به قید قرعه از میان تمامی شرکت‌کنندگان انتخاب خواهد شد.

سیدروح‌الله لسان‌طوسی و مهدی بیات در سبک مرحوم کامل یوسف، سیدمحمد طاهایی و سیدپارسا انگشتان در سبک شعبان عبدالعزیز صیاد، طاها مجیدی و هادی خانی برندگان دوره سوم مسابقه نفس‌های طلایی هستند. همچنین، دوره چهارم مسابقه نفس‌های طلایی در دو سبک استاد محمد اللیثی و سعید مسلم در حال برگزاری است.

علاقه‌مندان تا پایان اردیبهشت‌ماه فرصت دارند تا تلاوت‌های خود را از طریق وب‌سایت شبکه رادیویی قرآن به نشانی radioquran.ir ارسال کنند.

یادآور می‌شود، مسابقه «نفس‌های طلایی» در قالب میان‌برنامه طی هر روز در فواصل برنامه‌های مختلف شبکه رادیویی قرآن به سمع شنوندگان و علاقه‌مندان به ساحت مقدس قرآن می‌رسد.

انتهای پیام
captcha