عملیات ضدعفونی اماکن عمومی به‌صورت روزانه انجام شود
کد خبر: 3886664
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳

عملیات ضدعفونی اماکن عمومی به‌صورت روزانه انجام شود

معاون استاندار لرستان با تاکید بر عدم خروج مردم از منازل و پرهیز از ترددهای بی‌مورد، اظهارکرد: عملیات ضدعفونی و گندزدایی اماکن عمومی طبق برنامه‌ریزی به‌صورت روزانه انجام شود.

بازارها و مراکز تجمع لرستان تا پایان تعطیلات فروردین بسته می‌ماندبه گزارش ایکنا از لرستان، جمعه، یکم فروردین‌ماه اولین جلسه ویدئو کنفرانس ستاد مدیریت بیماری کرونا استان در سال جدید با فرمانداران و به ریاست محمود ثمینی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان، برگزار شد که گزارشی از اقدامات انجام گرفته ارائه و برای مشکلات راه حل مناسب مطرح گردید.

محمود ثمینی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان ضمن تبریک سال نو به مردم و دست‌اندرکاران مبارزه با ویروس کرونا، اظهار کرد: طبق ابلاغ تلفنی وزیر کشور مقرر گردید بهم‌نظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اماکن پر ازدحام و بازارها تا پایان تعطیلات فروردین بسته باشد و برای نظارت بر اماکنی که نیاز مردم را تأمین می‌کنند، تدابیر لازم به‌کار گرفته شود.

وی افزود: این ابلاغ مشمول مراکز تأمین مایحتاج اولیه مردم مانند فروشگاه‌های مواد غذایی نمی‌باشد و آن‌ها برای توزیع این اقلام به فعالیت خود ادامه دهند.

ثمینی ادامه داد: سازمان‌های نظارتی در این ایام اقدامات خود در زمینه تأمین نیاز مردم و اعمال نظارت بر بازار را طبق برنامه‌ریزی به‌صورت مدون در دستور کار داشته باشند.

وی تصریح کرد: پایگاه‌های سلامت مستقر در ورودی شهرهای استان نظارت و کنترل بر ورودی و خروجی‌ها را به‌صورت مستمر انجام دهند و فرمانداران نیز با توجه به شرایط سخت کاری کادر پزشکی استان، اقدامات لازم در زمینه سرکشی از بیمارستان‌ها را پیگیری و کنترل بر این اماکن را به‌صورت منظم اعمال کنند.

معاون استاندار لرستان در پایان ضمن تاکید بر عدم خروج مردم از منازل و پرهیز از ترددهای بی‌مورد، خاطرنشان کرد: فرمانداران تهیه و تامین مواد بهداشتی و شوینده‌های مورد نیاز را در نظر داشته باشند و عملیات ضد عفونی و گندزدایی اماکن عمومی طبق برنامه‌ریزی به‌صورت روزانه انجام شود.

انتهای پیام
captcha