راه‌اندازی مجدد کارخانه تولید ماسک بروجرد
کد خبر: 3881911
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶

راه‌اندازی مجدد کارخانه تولید ماسک بروجرد

معاون استاندار لرستان با این‌که یک کارخانه تولید ماسک که در بروجرد تعطیل شده بود راه‌اندازی شده است، گفت: سه کارخانه الکل‌سازی در استان داریم که دو کارخانه آن فعال است و قرار شده مجوز کارخانه سوم نیز صادر شود.

راه‌اندازی مجدد کارخانه تولید ماسک بروجردبه گزارش ایکنا از لرستان، اسد عبدالهی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان پنج‌شنبه، هشتم اسفند در جلسه ستاد تنظیم بازار استان لرستان که در استانداری برگزار شد، با اشاره به شیوع بیماری کرونا در استان لرستان، گفت: سه کارخانه الکل‌سازی در استان داریم که دو کارخانه فعال است و قرار شده مجوز استفاده کارخانه سوم توسط اداره صمت و دانشگاه علوم پزشکی صادر شود.

وی با این‌که یک کارخانه که در راستای تولید ماسک در بروجرد تعطیل شده بود راه‌اندازی شد، اضافه  کرد:به‌منظور پیشگیری از شیوع بیماری کروناویروس هیچ نمایشگاه عرضه مستقیم کالا و خدمات در استان برپا نخواهد شد، ادامه داد: کالاهای مصوب و اساسی در اختیار تعاونی کارگری و کارمندی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای قرار می‌گیرد.

عبدالهی با بیان این‌که در راستای کالاهای اساسی هیچ مشکلی در استان وجود ندارد و به اندازه کافی کالا عرضه می‌شود و در استان وضعیت مطلوبی داریم، افزود: واحدهای صنعتی استان می‌توانند لوازم لازم را برای پیشگیری از این بیماری تولید کنند.

معاون استاندار لرستان با تاکید بر این‌که اماکن نیروی انتظامی نیز از قلیان‌سراها تعهد گرفته‌اند قلیان عرضه نکنند، اظهارکرد: در مورد تالارها و رستوران‌ها نیز طی یک جلسه جداگانه تصمیم‌گیری خواهد شد که ادامه کار دهند یا تعطیل شوند.

انتهای پیام
captcha