رقابت ۱۹۴ نامزد انتخابات مجلس در لرستان
کد خبر: 3880078
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۴

رقابت ۱۹۴ نامزد انتخابات مجلس در لرستان

معاون استاندار لرستان از رقابت ۱۹۴ نامزد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در لرستان خبرداد.

رقابت ۱۹۴ کاندیدای انتخابات مجلس در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، محمود ثمینی، معاون سیاسی و امنیتی استاندا  لرستان عصر چهارشنبه، سی‌ام بهمن در جمع خبرنگاران، از فعالیت ۱۹۴ کاندید در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تاپایان روز سه‌شنبه، بیست و نهم بهمن خبر داد و اظها کرد: از این تعداد نامزد انتخاباتی، ۱۸۲ نفر مرد و ۱۲ زن برای تصدی کرسی مجلس شورای اسلامی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی اضافه کرد: طبق آخرین آمار اعلام شده حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی ۵۲ نفر، بروجرد ۳۱ نفر، الیگودرز ۱۷ نفر، دورود وازنا ۲۲ نفر، کوهدشت و رومشکان ۳۷ نفر، دلفان و سلسله ۱۱ نفر و در پل‌دختر ۲۴ نفر کاندیدا حضور دارند.

معاون سیاسی استانداری لرستان آمار نامزدهای انصرافی این دوره را ۷۰ نفر اعلام کرد و افزود: انصرافی‌های استان به تفکیک آمار در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی ۲۰ نفر، بروجرد ۱۱ نفر، الیگودرز ۶ نفر، دورود و ازنا ۹ نفر، کوهدشت و رومشکان ۶ نفر، دلفان و سلسله ۱۷ نفر و پلدختر  یک نفر بوده‌اند.

وی بیان کرد: مهلت قانونی تبلیغات نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تا ساعت ۸ صبح روز پنج‌شنبه، یکم اسفند بوده و از این ساعت به بعد هرگونه تبلیغات توسط نامزدها و طرفداران آن‌ها ممنوع است.

انتهای پیام
captcha