تقدیر نماینده ولی‌فقیه و استاندار لرستان از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن
کد خبر: 3878533
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴

تقدیر نماینده ولی‌فقیه و استاندار لرستان از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

نماینده ولی‌فقیه و استاندار لرستان در پیامی از حضور پرشور و گسترده مردم شریف و ولایت‌مدارلرستان در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر و تشکر کردند.

تقدیر نماینده ولی‌فقیه و استاندار لرستان از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمنبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد و سید موسی خادمی، استاندار لرستان در پیامی از حضور مردم شریف و ولایت‌مدار استان لرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن و چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر کردند.

در این پیام آمده است:

مردم شریف و ولایت‌مدار استان لرستان با حضور افتخارآفرین و پُرفروغ خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن در چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همچنان ثابت کردند که ضمن پشتیبانی از انقلاب اسلامی، کیان و استقلال مملکت، ادامه‌دهنده آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره)، شهدا و رهنمودهای مقام معظم رهبری هستند و از نظام  اسلامی در مقابل دشمنی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار حمایت خواهند کرد.

اینجانبان ضمن گرامی‌داشت یاد سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، از حضور پُرفروغ اقشار مختلف مردم غیرت‌مند لرستان در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تشکر و قدردانی می‌کنیم. همچنین آرزوی موفقیت و بهروزی برای مردم  ولایتمدار لرستان را از ایزد منان خواستاریم».

انتهای پیام
captcha