شیخ عیسی قاسم: معامله قرن معامله ننگ است
کد خبر: 3875720
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶

شیخ عیسی قاسم: معامله قرن معامله ننگ است

گروه بین‌الملل ــ رهبر معنوی شیعیان بحرین با صدور بیانیه‌ای در محکومیت معامله قرن تأکید کرد: این معامله، معامله ننگ، ذلت و خیانت است که به وسیله محور شرارت به رهبری آمریکا و اسرائیل طراحی شده است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از المنار، شیخ عیسی قاسم، رهبر معنوی شیعیان بحرین امروز، 12 بهمن‌ماه با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت معامله قرن آن را معامله خیانت، ننگ و عار برشمرد و تأکید کرد این طرح که در نهایت قباحت از سوی محور شری به رهبری آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی طراحی شده است، هویت و موجودیت امت اسلام را هدف قرار داده است.

متن بیانیه شیخ عیسی قاسم بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

معامله عار، ننگ و خیانت موسوم به معامله قرن یکی از معاملات شوم، در نهایت قباحت و بسیار خطرناک است که به وسیله محور شرارتی که آمریکا و اسرائیل آن را رهبری می‌کنند، طراحی شده و موجودیت امت اسلام را هدف قرار داده است.

شرم‌آورتر این است که دولت‌ها، مؤسسات و افرادی از امت اسلام در این معامله همکاری و مشارکت کنند. مشارکت در آن اعلام موضع صریح در رویارویی با امت اسلام و مایه بی‌اعتمادی نسبت به کسانی است که با این طرح همکاری می‌کنند.

این اقدامی خبیث، خطرناک و جسارتی است که اگر ملت‌های مسلمان راه را برای آن باز کنند، اجرا شده و اگر راه را بر آن ببندند، اجرا نخواهد شد و همه به نوعی مسئول بستن راه بر آن هستند.

ملت‌های مسلمان قادرند مانع اجرای این معامله شوند و مهم‌تر آن است که اگر امت مصمم شده و عزم و اراده‌ خود را به کار بگیرد و تا آن‌جا که در توان دارد، در راه خدا قربانی دهد، مسیر عزت، قدرت و کرامتش محقق خواهد شد.

امروز همه امت، همه ملت‌های مسلمان و همه گروه‌های امت اسلام با یکدیگر در مسیر پیروزی هستند و پیروزی در تمام زمینه‌ها انشاالله نزدیک است.

اگر همه امت دوشادوش یکدیگر حرکت کرده و در راه خدا با هم متحد شوند و عزم و تلاش خود را در این راه به کار بگیرند و به آموزه‌های هدایت‌بخش دین خود تمسک جویند، پیروز خواهند شد و اراده خصمانه شیطان را در هم خواهند شکست.

الحقُّ يعلو ولا يُعلى عليه: حق بر هر چیز برتری دارد و چیزی بر آن برتری ندارد

والحمد لله رب العالمین

عیسی احمد قاسم

1 فوریه 2020

 

انتهای پیام
captcha