اهدای ۵۸ جهیزیه توسط بنیاد برکت به زوج‌های لرستانی
کد خبر: 3869185
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵

اهدای ۵۸ جهیزیه توسط بنیاد برکت به زوج‌های لرستانی

گروه اجتماعی ــ معاون استاندار لرستان گفت: در راستای ترویج ازدواج آسان به‌همت سازمان تبلیغات اسلامی از پایان سال ۹۷ تاکنون ۵۸ جهیزیه کامل از طریق بنیاد برکت به زوج‌های جوان اهدا شده است.

اهدای ۵۸ جهیزیه توسط بنیاد برکت به زوج‌های جوان لرستانیبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان، امروز یک‌شنبه، چهاردهم دی‌ماه در جمع خبرنگاران با بیان این‌که مهم‌ترین دغدغه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در سطح کشور ازدواج و اشتغال جوانان است، گفت: در راستای ترویج امر ازدواج آسان به‌همت سازمان تبلیغات اسلامی مرکز و پیگیری‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان از پایان سال ۹۷ تاکنون ۵۸ جهیزیه کامل از طریق بنیاد برکت به زوج‌های جوان اهدا شده است.

وی با اشاره به نگاه ویژه بنیاد برکت به استان به بهانه‌های مختلف، تصریح کرد: ما هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب در استان فاصله داریم؛ بنابراین باید بیشتر از امروز به استان توجه شود.

معاون تبلیغات اسلامی لرستان اضافه کرد: ما جوانان مستعد ازدواجی را در استان داریم که به‌دلیل عدم تمکن مالی در تهیه جهیزیه یا پرداخت هزینه‌های جشن ازدواج، هنوز زندگی مشترک را آغاز نکرده‌اند.

وی با اشاره به بالا بودن نرخ بیکاری استان، عنوان کرد: در حال حاضر وضعیت تهیه مسکن، عدم اشتغال برای جوانان جویای کار، عدم وجود شرکت‌های توانا و قدرتمند در لرستان و تعداد کم کارخانجات، باعث بالا رفتن نرخ بیکاری شده است.

غلامی با بیان این‌که علی‌ رغم فعالیت‌های انجام شده نرخ بیکاری در استان همچنان بالاست، تأکید کرد: مسئولان ما باید تلاش و فعالیت خود را چند برابر کرده تا بتوانند وضعیت اشتغال در استان را به حد مطلوب برسانند.

معاون تبلیغات اسلامی لرستان اظهار کرد: ما جوانان مستعد و توانایی داریم که به‌دلیل عدم توجه برخی از دست‌اندرکاران ابتکارات و اختراعات خود را کنار گذاشته و به کارگری پرداخته‌اند.

وی با بیان این‌که درخواست ما از دفتر مقام معظم رهبری، سازمان تبلیغات اسلامی و بنیاد برکت این است که جوانان نیازمند به حمایت مالی استان را دریابند، گفت: لرستان، استانی ۱۰۰ درصد ولایی و فعال در حوزه‌های مختلف است اما بدون پشتوانه مالی، می‌توان با کمترین حمایت مالی به زندگی جوانان آن رونقی دوباره داد.

انتهای پیام
captcha