فعالیت‌های رسانه‌ای لرستان ساماندهی شود
کد خبر: 3866805
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۴

فعالیت‌های رسانه‌ای لرستان ساماندهی شود

گروه فرهنگی ــ معاون استاندار لرستان با بیان این‌که رسانه‌های استان، بازوی توانمند مجموعه دولت برای توسعه استان هستند، گفت: خانه مطبوعات می‌تواند با ساماندهی درست فعالیت‌های رسانه‌ای استان، زمینه تعامل بیش از پیش اصحاب رسانه با مدیریت ارشد استان را فراهم کند.

خانه مطبوعات فعالیت‌های رسانه‌ای را ساماندهی کندبه گزارش ایکنا از لرستان، محمود ثمینی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، عصر پنج‌شنبه، پنجم دی‌ماه، در دیدار با مدیرکل و کارکنان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات لرستان ضمن بازدید از روند تعمیرات تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی ـ هنری ارشاد خرم‌آباد و محل دفتر جدید خانه مطبوعات استان لرستان، با تأکید بر این‌که سواد رسانه‌ای از الزامات زندگی امروز است، گفت: رسانه‌های استان، بازوی توانمند مجموعه دولت برای توسعه استان هستند و خانه مطبوعات می‌تواند با ساماندهی درست فعالیت‌های رسانه‌ای استان، زمینه تعامل بیش از پیش اصحاب رسانه با مدیریت ارشد استان را فراهم کند.

وی افزود: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، انتخابات خانه مطبوعات را به‌خوبی و با کمترین حاشیه برگزار کرد و جای خوشبختی دارد که مدیریت این دستگاه اجرایی، به‌خوبی از نقش و جایگاه رسانه‌ها و مطبوعات آگاه بوده و نگاه ویژه‌ای به موضوعات این حوزه دارد.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان لرستان، ادامه داد: یکی‌از مهم‌ترین موضوعاتی که باید توسط هیئت مدیره خانه مطبوعات استان پیگیری شود، حل و فصل مشکلات اصحاب رسانه و ایجاد وحدت و همدلی در بدنه رسانه‌ای استان در راستای توسعه همه‌جانبه لرستان است که استانداری از آن استقبال می‌کند.

تقویت و حمایت از نشریات محلی

احمدحسین فتایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان نیز در این مراسم با اشاره به این‌که طی 10 روز آینده دفتر جدید خانه مطبوعات لرستان آماده و تجهیز می‌شود، گفت: این آمادگی را داریم که در تعاملی سازنده با اصحاب رسانه استان، زمینه تعالی رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی استان را فراهم کرده و پیگیر حل مشکلات این قشر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان استانی باشیم.

وی افزود: تقویت و حمایت از نشریات محلی یکی‌ از مهم‌ترین وظایف سازمانی ما در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است که در دوره جدید با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد.

انتهای پیام
captcha