بازدید معاون استاندار لرستان از خبرگزاری‌های ایکنا و ایسنا
کد خبر: 3866058
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱

بازدید معاون استاندار لرستان از خبرگزاری‌های ایکنا و ایسنا

گروه فرهنگی ــ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با حضور در خبرگزاری‌های ایکنا و ایسنا در جریان روند فعالیت‌های این خبرگزاری‌ها قرار گرفت.

به گزارش ایکنا از لرستان، محمود ثمینی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، امروز یک‌شنبه، دوم دی‌ماه با حضور در خبرگزاری‌های ایکنا و ایسنا با خبرنگاران این دو رسانه دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار با ذکر این مطلب که اگر از رسانه غفلت شود آسیب‌های فراوانی به پیکره آن وارد می‌شود، اظهار کرد: رسالت مهمی بر عهده رسانه است هر چند رسانه باید حوزه نقد و انتقاد سازنده را از تخریب جدا کرده و هدفمند حرکت کند.

ثمینی با اشاره به این‌که رسانه‌ها باید افکارشان را تنویر کرده و  ذهن آنان خالی از افکار جناحی باشد، ادامه داد: ایسنا و ایکنا خبرگزاری‌هایی هستند که جهادی عمل کردند و دارای صراحت در بیان مطالبات هستند.

معاون استاندار لرستان با اشاره به این‌که در استان سند توسعه، چراغ راه است و مجموعه اصحاب رسانه مطالبه سند توسعه را داشته باشند، افزود: اگر بناست توسعه شکل بگیرد نیاز به کار جهادی دارد و اگر بناست استان توسعه پیدا کند باید بر مبنای سند توسعه استان باشد.

انتهای پیام
captcha