نقش رسانه در افزایش آگاهی، تقویت امید، نشاط و بالندگی جامعه
کد خبر: 3833396
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۱
پیام وزیر علوم به مناسب روز خبرنگار؛

نقش رسانه در افزایش آگاهی، تقویت امید، نشاط و بالندگی جامعه

گروه دانشگاه ــ وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور پیامی به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار، بر نقش بی‌بدیل اصحاب رسانه در افزایش سطح آگاهی و تقویت امید، نشاط و بالندگی در جامعه تأکید کرد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از اداره‌کل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، متن پیام منصور غلامی در آستانه روز خبرنگار، به شرح زیر است:
 
«ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ»
جهان امروز جهان ارتباطات و رسانه‌هاست و زندگی در عصر حاضر بدون رسانه و خبر قابل تصور نیست. در چنین زمانه‌ای، خبرنگاران و اصحاب رسانه به‌مثابه سفیران عرصه دانایی و روایتگران صادق و امین مردم نقشی بی‌بدیل در افزایش سطح آگاهی و تقویت امید، نشاط و بالندگی در جامعه ایفا می‌کنند.

بر این باورم که اطلاع‌رسانی دقیق، شفاف و مناسب دستاورد‌های مجموعه بزرگ آموزش عالی و انعکاس بهنگام روند رشد شتابان فعالیت‌های پژوهشی و فناورانه به جامعه علمی و دانشگاهی و ملت شریف ایران، مرهونِ خدمات ارزشمند و تلاش‌های صادقانه خبرنگارانی است که با رعایت اصول و اخلاق حرفه‌ای در آگاهی‌بخشی، روشنگری، تقویت امید اجتماعی در میان نخبگان و آحاد جامعه به ایفای نقش می‌پردازند.

اینجانب ضمن پاسداشت تلاش‌های حرفه‌ای خبرنگاران و صاحبان قلم، هفدهم مردادماه؛ روز خبرنگار را تبریک می‌گویم و از درگاه خداوند متعال، سلامتی، سعادت و توفیق خدمت در راه حقیقت و تعالی روزافزون ایران عزیز را مسئلت دارم.

امیدوارم با استعانت از الطاف الهی، بهره‌گیری از سرمایه‌ها و ظرفیت‌های گران‌سنگ جامعه علمی و نخبگانی کشور و همکاری‌های ارزنده اصحاب محترم رسانه، بتوانیم بیش‌ازپیش در مسیر توسعه و تعالی ایران اسلامی و کمک به حل مشکلات و مسائل اساسی جامعه و مردم گام‌های مؤثرتری برداریم؛ ان‌شاءالله.
 
انتهای پیام
captcha