اجرای طرح «مدرسه تابستانی» در حوزه علمیه ازنا
کد خبر: 3823478
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳

اجرای طرح «مدرسه تابستانی» در حوزه علمیه ازنا

گروه فرهنگی ــ مدرسه علمیه نجمیه ازنا دوره‌های فشرده با عنوان «مدرسه تابستانی» در زمینه‌های معارفی و مهارت‌های زندگی را برای طلاب و سایر بانوان برگزار می‎کند.

اجرای طرح «مدرسه تابستانی» در  حوزه علمیه ازنابه گزارش ایکنا از لرستان، به‌ نقل‌ از روابط عمومی حوزه علمیه خواهران لرستان، مدرسه علمیه نجمیه خواهران ازنا در طول دوره تابستان فعالیت‌های اوقات فراغت را تحت عنوان «مدرسه تابستانی» برگزار خواهد کرد.
در این مدرسه دوره‌های فشرده در زمینه‌های معارفی و مهارت‌های زندگی برای طلاب و سایر بانوان علاقه‌مند برگزار خواهد شد.
بنا بر این گزارش، دوره فشرده علوم و معارف اسلامی با هدف انتقال معارف و سیره زندگانی اهل‌بیت(ع) برای علاقه‌مندانی که شرایط ورود فراگیری دوره‌های رسمی حوزه را ندارند برگزار خواهد شد.
این طرح در دو دوره مقدماتی و تکمیلی در تابستان‌های 98 و 99 برای علاقه‌مندان برگزار خواهد شد. ثبت‌نام این دوره از ابتدای تیرماه آغاز شده و تا اواسط تیرماه نیز ادامه دارد و شرکت‌کنندگان به مدت 72 ساعت معارف اهل‌ بیت(ع) را زیر نظر اساتید خبره حوزه فرا می‌گیرند.
ثبت‌نام در این دوره برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانتد در این دوره شرکت کنند. دوره آموزش‌های علوم و معارف اسلامی در سرفصل‌های احکام، تجوید، مهارت‌های زندگی، امام‌شناسی، تاریخ اسلام و ... برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha