شرح و تفسیر اشعار حافظ در نشست‌ ادبی «سخن عشق»
کد خبر: 3755634
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶

شرح و تفسیر اشعار حافظ در نشست‌ ادبی «سخن عشق»

گروه ادب ــ نشست حافظ‌ خوانی استاد عبدالحمید ضیایی با عنوان «سخن عشق» به منظور بررسی مفاهیم ارزشمند غزلیات حافظ در فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود.

شرح و تفسیر اشعار حافظ در نشست‌ ادبی «سخن عشق»به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 8 و فرهنگسرای گلستان؛ شرح و تفسیر اشعار حافظ با هدف پاسداشت سنت‌ها و گویش‌ها و آشنایی بیشتر علاقه‌مندان با ادبیات غنی ایران زمین به عنوان الگوی مناسب برگزار می‌شود.

استاد عبدالحمید ضیایی کارشناس ادبیات اجرای این برنامه ادبی را به عهده دارد. وی گزیده اشعاری را در هر جلسه خوانش می‌کند، و ضمن رمزگشایی واژه‌ها و اصطلاحات به بررسی مفاهیم عرفانی شعر حافظ، ریشه‌یابی واژگان و آموزش درست‌خوانی اشعار حافظ می‌پردازد و مخاطبان را با نوع تفسیر و چگونگی شرح غزلیات حافظ آشنا می‌کند.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه و آشنایی با استاد عبدالحمید ضیایی و آثارش، می‌توانند عصر یکشنبه 22 مهرماه ساعت 15:30 به واحد کتابخانه فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب پارک فدک مراجعه کنند یا برای اطلاعات بیشتر با تلفن 77827730 تماس بگیرند.

انتهای پیام

captcha