اعزام ۱۰ کاروان از لرستان به حج تمتع/ «حمایت از کالای ایرانی» مدنظر زائران باشد
کد خبر: 3726900
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۳

اعزام ۱۰ کاروان از لرستان به حج تمتع/ «حمایت از کالای ایرانی» مدنظر زائران باشد

گروه اجتماعی ـ مدیرکل حج و زیارت لرستان با اشاره به این‌که امسال ۱۴۰۰ نفر از استان در قالب ۱۰ کاروان به حج تمتع اعزام می‌شوند، گفت: امسال در راستای حمایت از کالای ایرانی شعار «سوغات ایرانی، حمایت از کالای ایرانی» را مطرح کردیم.

اعزام 10 کاروان از لرستان به حج تمتع/ «حمایت از کالای ایرانی» مدنظر زائران باشد

به گزارش ایکنا از لرستان، محمد خسروی، مدیرکل حج و زیارت استان لرستان، یک‎شنبه، دهم تیرماه در جمع خبرنگاران، گفت: امسال 1400 نفر از استان لرستان در قالب 10 کاروان به حج تمتع اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به این‌که نخستین کاروان لرستان دهم مرداد ماه و آخرین کاروان استان 24 مرداد ماه به سفر حج اعزام می‌شود، افزود: هفت کاروان لرستان مدینه قبل و سه کاروان مدینه بعد است.

خسروی عنوان کرد: امسال تمام شهرهای استان لرستان کاروان مستقل دارند در حالی‌که سال گذشته تنها چند شهر کاروان مستقل داشتند و اعزام‌ها به‌صورت متمرکز بود.

مدیرکل حج و زیارت استان لرستان با اشاره به این‌که کارهای ثبت‌نام و آموزش‌های لازم برای زائران لرستانی انجام شده است و منتظریم تا ظرف چند روز آینده روادید نیز صادر شود، بیان کرد: سال گذشته 1300 زائر لرستانی در قالب یازده کاروان به سفر حج اعزام شد.

وی ادامه داد: تلاش کردیم تا بهترین خدمات را برای زائران لرستانی مهیا کنیم؛ تمام زائران استان در مکه در دو هتل مستقر می‌شوند که با این کار توانستیم زائران را به صورت متمرکز تجمیع و براساس شرایط فرهنگی، خدمات خوبی  برایشان فراهم کنیم.

خسروی با بیان این‌که یکی‌از ویژگی‌های حج امسال که ما بر روی آن تاکید ویژه داریم حمایت از کالای ایرانی است که مقام معظم رهبری سال را به این نام نامگذاری کردند، اظهار کرد: امسال در راستای حمایت از کالای ایرانی شعار «سوغات ایرانی، حمایت از کالای ایرانی» را مطرح کردیم تا زائران سوغات‌شان را از محصولات ایرانی تهیه کنند.

 

انتهای پیام 

captcha