ایستگاه‌های منتخب مترو تهران میزبان برنامه‌های هفته مبارزه با مواد مخدر
کد خبر: 3726593
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳

ایستگاه‌های منتخب مترو تهران میزبان برنامه‌های هفته مبارزه با مواد مخدر

گروه جامعه ــ سرپرست سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران از برگزاری برنامه‌های هفته مبارزه با مواد مخدر در ایستگاه‌های منتخب مترو تهران خبر داد.

ایستگاه‌های منتخب مترو تهران میزبان برنامه‌های هفته مبارزه با مواد مخدر

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، اکبر نعمتی سرپرست این سازمان با اشاره به نامگذاری ۲۶ ژوئن و پنجم تیرماه به عنوان روز جهانی مبارزه با مواد مخدر و اهمیت پیآمدها و تبعات این معضل اجتماعی از اجرای ویژه برنامه‌های از سوی سازمان تحت امرش خبر داد و گفت: ویژه برنامه‌هایی با همکاری سایر ارگان‌های مرتبط طی روزهای ۹ الی ۱۳ تیرماه در پنج ایستگاه منتخب و پرتردد متروی تهران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به مبحث فرهنگ‌سازی در خصوص امر مبارزه با مواد مخدر، افزود: شهرداری تهران به مثابه یك نهاد اجتماعی است  که با همکاری سایر نهادها و دستگاه‌های متولی نسبت به برگزاری هدفمند برنامه‌های هفته مبارزه با مواد مخدر در سطح شهر تهران اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه این برنامه‌ها مبتنی بر شعار جهانی «ابتدا گوش کن، گوش کردن به کودکان و نوجوانان گام نخست در کمک به رشد سالم و ایمن آنهاست» برنامه ریزی شده است، تصریح کرد: بر همین مبنا برپایی غرفه‌های اطلاع رسانی و مشاوره در نقاط منتخب شهر تهران با همكاری مشترک این سازمان، معاونت اجتماعی و فرهنگی متروی تهران و سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه پیشگیری، تدارک دیده شده است. 

نعمتی هدف از اجرای این برنامه‌ها را آگاه سازی و ارتقاء حس مسئولیت پذیری شهروندان نسبت به بیماری اعتیاد، راه‌های پیشگیری و مواجهه با آن، بستر سازی و جلب مشاركت‌های NGOهای فعال این حوزه در مقابله و كنترل این پدیده، عنوان کرد.

سرپرست سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، از ایستگاه های مترو تجریش (منطقه1)- صادقیه  (منطقه۵) ، ایستگاه مركزی راه آهن (منطقه۱۱)- مترو ترمینال جنوب (منطقه١٦) و مترو شهرری (منطقه۲۰) به عنوان ایستگاه‌های منتخب میزبان برنامه‌های این سازمان در هفته مبارزه با مواد مخدر یاد کرد و افزود: همکاران ما در سازمان خدمات اجتماعی در طول مدت برگزاری این برنامه‌ها هر روز در ایستگاه‌های ذکر شده به اجرای برنامه خواهند‌پرداخت.

انتهای پیام

captcha