بازخوانی وصیت‌نامه شهید جهانبخش گودرزی
کد خبر: 3685677
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸

بازخوانی وصیت‌نامه شهید جهانبخش گودرزی

گروه اجتماعی: شهید جهانبخش گودرزی در وصیت‌نامه خود نوشته است: «به خدا قسم بهترين مرگ شهادت در راه خدا است اول و آخر ما بايد بميريم اما بهترين مرگ شهادت است و از خواهران عزيز مي‌خواهم فرزندان خوبي براي اسلام تربيت كنند و راه و رسم اسلام را به آنها ياد دهند».

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، شهیدجهانبخش گودرزی بيست و نهم شهريور سال 46 در روستاي ونايی از توابع شهرستان بروجرد به دنيا آمد، تا اول راهنمايی درس خواند. سپس به فراگيری علوم دينی و حوزوی پرداخت. روحانی بود. به‌عنوان بسيجی در جبهه حضور يافت. دوم خرداد سال 65، در حاج‌عمران توسط نيروهاي عراقی به شهادت رسيد. مزار او در زادگاهش واقع است.
وصيت‌نامه شهيد جهان‌بخش گودرزی
با دورود و سلام به پيشگاه مقدس منجی عالم بشريت حضرت ولی‌عصر (عجل‌الله و تعالی فرجه الشریف) و نائب بر حقش امام امت و پيروزي رزمندگان اسلام و نابودی كفر د رجهان بدين‌وسيله اينجانب جهانبخش گو درزي همچون آرزويي كه داشتم رسيدم و از خداي بزرگ می‌خواهم كه اين بنده گناهكار را ببخشد. پدر جان تا كوچک بودم شما را خيلي اذيت كردم و حال كه بزرگ شده‌ام شما در غم من مي‌سوزيد .
پدر جان زمانی‌كه اسلام در خطر باشد ما بايد مال و جان خود را فداي اسلام كنيم و از مادرم مي‌خواهم كه مرا حلال كند چون‌كه خيلي براي من زحمت كشيده است چه‌قدر شب‌ها نخوابيده تا مرا بزرگ كرده و از شما مي‌خواهم هر گاه خواستيد گريه كنيد براي شهيدان اول براي من گريه كنيد چون‌كه حسين سيد الشهدا است و سرور شهيدان است. پيامی كه برای برادرانم دارم اين است البته من خيلي كو چك‌تر از آنم كه بخواهم براي شما پيامي بفرستم، برادران عزيز بياييد و جبهه‌ها را پُر كنيد الان موقع امتحان است چون‌كه يكي‌از فروع دين ما جهاد است و ما بايد بياييم و در راه اسلام جهاد كنيم و جان خود را فدا كنيم .
برادران چه مردنی بهتر از شهادت درراه خداست . به خدا قسم بهترين مرگ شهادت در راه خدا است اول و آخر ما بايد بميريم اما بهترين مرگ شهادت است و از خواهران عزيز مي‌خواهم كه در پشت جبهه فرزندان خوبی برای اسلام تربيت كنند و راه و رسم اسلام را به آنها ياد دهند و از شما برادران و خواهران می‌خواهم كه برای امام عزيزمان دعا كنيد و پشت جبهه‌ها را حفظ كنيد تا اين منافقين كور دل نابود شوند.

captcha