آغاز سال تحصیلی جدید 320 هزار دانش‌آموز لرستانی
کد خبر: 3645141
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰

آغاز سال تحصیلی جدید 320 هزار دانش‌آموز لرستانی

گروه اجتماعی: مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان گفت: 320 هزار و صد دانش‌آموز، در سال‌ تحصیلی جدید در کلاس‌های درس حضور پیدا می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، خدانظر دریکوند، مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان امروز، شنبه، یکم مهرماه، در مراسم بازگشایی مدارس، در دبیرستان استعدادهای درخشان خرم‌آباد، گفت: هم‌زمان با سراسر کشور ۳۲۰ هزار دانش‌آموز لرستان در ۴۲۰۰ مدرسه فعالیت آموزشی خود را آغاز می‌کنند.
وی بیان کرد: مجموعه آموزش و پرورش لرستان بر اساس سند تحول بنیادین با همدلی نسلی خداباور و خدامحور را تحویل جامعه می دهد.
دریکوند عنوان کرد: باید به دانش‌آموزان مهربانی و لبخند را نشان دهیم و کاری کنیم که نگاهی مثبت به هویت دینی خود داشته و قدردان خادمان جامعه باشند.
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان تربیت نسلی قدرشناس، تولیدگر، حق‌طلب، ظلم‌ستیز و آینده‌نگر را از اهداف آموزش و پرورش لرستان عنوان کرد و گفت: اهداف آموزش و پرورش لرستان با تعامل بین خانه و مدرسه صورت می گیرد، لذا مردم کلاس‌های درس را فراموش نکنند.
وی با بیان این‌که آموزش و پرورش لرستان تعامل مثبت و سازنده با دستگاه‌های اجرایی دارد افزود: هر اتفاق فرهنگی که رخ بدهد نقطه ابتدای آن در آموزش و پرورش خواهد بود.
یادآور می‌شود، مراسم بازگشایی مدارس لرستان و نواخته شدن زنگ «مهر و مقاومت» امروز، یکم مهرماه در دبیرستان استعدادهای درخشان خرم‌آباد با حضور آیت‌الله سید احمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان، استاندار لرستان، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان و رئیس مرکز برنامه‌ریزی، منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش لرستان برگزار شد.
captcha