اعزام 136 دانش‌آموز لرستانی به مرحله کشوری مسابقات قرآن، عترت و نماز
کد خبر: 3610011
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴

اعزام 136 دانش‌آموز لرستانی به مرحله کشوری مسابقات قرآن، عترت و نماز

فعالیت‌های قرآنی: معاون پرورشی آموزش و پرورش استان لرستان از اعزام ۱۳۶ نفر از دانش‌آموزان لرستانی به مرحله کشوری مسابقات فرهنگی، هنری و قرآنی ویژه دانش‌آموزان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، محسن یوسفوند، معاون پرورشی آموزش و پرورش استان لرستان، پنج‌شنبه، 25 خردادماه، در جمع خبرنگاران، گفت: ۱۳۶ نفر از دانش‌آموزان لرستانی به مرحله کشوری مسابقات فرهنگی، هنری و قرآنی اعزام می‌شوند.
وی از راهیابی ۹۶ نفر از دانش‌آموزان لرستانی به مرحله کشوری مسابقات قرآن، عترت و نماز خبر داد و ادامه داد: ۴۰ نفر از دانش‌آموزان نیز به‌عنوان دانش‌آموزان برگزیده مسابقات فرهنگی هنری به مرحله کشوری معرفی خواهند شد.
یوسفوند عنوان کرد: دانش‌آموزان برگزیده مسابقات قرآن و عترت در قالب چهار اردو و دانش‌آموزان برگزیده رشته‌های فرهنگی هنری در قالب ۱۷ اردو به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.
معاون پرورشی آموزش و پرورش لرستان با اشاره به آغاز برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان در فصل تعطیلات تابستانی، اظهار کرد: با مشارکت بنیاد علوی ۳۱۳ نفر از دانش‌آموزان نخبه مناطق محروم به اردوی تابستانی که در لواسانات تهران برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.

captcha