مسابقه یک پیامک تا کربلا
کد خبر: 3607598
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۳
در نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود:

مسابقه یک پیامک تا کربلا

گروه شبکه اجتماعی: مسابقه پیامکی «یک پیامک تا کربلا» به همت غرفه بنیاد فرهنگی امامت در بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، این مسابقه پیامکی به صورت یک بروشور است که در آن متنی نوشته شده و سؤالات مسابقه از این متن برگرفته می‌شوند، اشخاصی که پاسخ درست را ارسال می‌کنند در قرعه‌کشی اعزام به عتبات عالیات این مرکز شرکت داده می‌شوند.
بنیاد فرهنگی امامت مرکز تخصصی است که تحت نظر مراکز آموزشی حوزه علمیه و با کسب تاییدیه‌های لازم از مراجع مورد تایید نظام جمهوری اسلامی به صورت بنیادین به امر امامت و ولایت در حوزه‌های علمیه، مجامع دانشگاهی، قرآنی و عموم جامعه می‌پردازد.
این مرکز با استفاده از نیروهای متخصص با برگزاری دوره‌های مبانی یک ساله و تکمیلی، آموزش عمومی در راستای ارتقاء فرهنگ امامت و ولایت، پاسخگویی به شبهات تکفیر، داعش، وهابیت، دفاع از حریم تشیع و تربیت مبلغ و مدرس امر امامت را بر عهده گرفته است.
تاکنون قریب به 40 حوزه علم و 25 دانشگاه و بسیاری از مؤسسات قرآنی و مراکز آموزش و پرورش در تهران با این مرکز در راستای انجام پروژه‌های فرهنگی همکاری داشته‌اند.
مجموعه نمایشگاهی «غدیر قرآن» از این بنیاد تا کنون 110 اجرا در سطح کشور برای نوجوانان؛ دبیرستان‌ها، دانشگاهیان و مساجد داشته است.
captcha