راهیابی 3 هزار دانش‌آموز لرستانی به مرحله استانی مسابقات قرآن
کد خبر: 3592552
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰

راهیابی 3 هزار دانش‌آموز لرستانی به مرحله استانی مسابقات قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش‌ و پرورش لرستان با اشاره به اجرای مسابقات قرآن، عترت و نماز طی سال‌تحصیلی 95-96 در سطح آموزشگا‌های استان، گفت: در این دوره از مسابقات در سال‌تحصیلی جاری 251 هزار و 156 دانش‌آموز در مرحله آموزشگاهی شرکت کردند که از این تعداد سه هزار دانش‌آموز به مرحله استانی راه یافتند.

محمد تقوی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش‌ و پرورش استان لرستان، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، با اشاره به اجرای مسابقات قرآن، عترت و نماز طی سال‌تحصیلی 95-96 در سطح آموزشگا‌های استان، گفت: در این دوره از مسابقات در سال‌تحصیلی جاری 251 هزار و 156 دانش‌آموز در مرحله آموزشگاهی شرکت کردند که از این تعداد سه هزار دانش‌آموز به مرحله استانی راه یافت.
وی با اشاره به این‌که این مسابقات در 9  رشته قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ عمومی و ویژه، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام، انشای نماز، و مداحی برگزار شده است، افزود: مرحله استانی این مسابقات از دوم تا نهم اردیبهشت‌ماه در اردوگاه کمالوند در حال برگزاری است.
تقوی تأکید کرد: از میان شرکت کنندگان در مرحله استانی مسابقات 96 نفر به میزان مساوی دختر و پسر برای مرحله کشوری که چهارم تیرماه در مشهد مقدس و اردبیل برگزار می شود، انتخاب می‌شوند.

captcha