حضور 328 داوطلب در آزمون ورودی حوزه علمیه استان مرکزی
کد خبر: 3589633
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱

حضور 328 داوطلب در آزمون ورودی حوزه علمیه استان مرکزی

گروه اجتماعی: معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه استان مرکزی با اشاره به برگزاری آزمون ورودی سال تحصیلی 96-97 گفت: در این آزمون 328 نفر شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، آزمون ورودی سال تحصیلی 96- 97 حوزه علمیه برادران جمعه، 25 فروردین‌ماه با حضور 328 داوطلب در مصلای بیت‌المقدس اراک برگزار شد. 
حجت‌الاسلام علی شفیعی، معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه استان مرکزی در این رابطه به خبرنگار ایکنا گفت: مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه از برادران واجد شرایط جهت تحصیل در دوره‌های بلندمدت و سفیران هدایت از 10 بهمن سال گذشته تا 20 فروردین‌ماه امسال اقدام به ثبت‌نام کرده است. 
وی اضافه کرد: حضور 328 نفر در آزمون ورودی حوزه علمیه نتیجه ثبت‌نام علاقمندان به تحصیل دروس حوزوی است که 60 نفر از این تعداد به صورت کمیسیونی پذیرفته شده‌اند. 
حجت‌الاسلام شفیعی برخورداری از صلاحیت‌ اعتقادی، اخلاقی و اجتماعی، اعتقاد و التزام عملی به ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تابعیت جمهوری اسلامی ایران و برخورداری از سلامت جسمی و روحی را از جمله شرایط ثبت‌نام‌کنندگان در حوزه علمیه عنوان کرد. 
وی تصریح کرد: حافظان حداقل یک ششم قرآن کریم یا نهج‌البلاغه و فرزندان شهدا، جانبازان، آزادگان و داوطلبان مناطق محروم، از امتیاز ویژه در پذیرش برخوردار بودند. 
معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه استان مرکزی در پایان گفت: آزمون صبح روز پنجشنبه، 25 فروردین‌ماه در مصلای بیت‌المقدس اراک برگزار شد و نتایج نیز پایان اردیبهشت‌ماه اعلام خواهد شد.
captcha