میز خدمت در 4 مسجد شهباز برپا می‌شود
کد خبر: 4212787
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۴

میز خدمت در 4 مسجد شهباز برپا می‌شود

رئیس شورای شهر شهباز از برپایی میز خدکت در مساجد این شهر خبر داد و گفت: آشنایی به‌موقع با مشکلات و رفع آن به افزایش امیدآفرینی در جامعه منتج می‌شود.

حسین اکبری، رئیس شورای شهر شهباز

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی شورای شهر شهباز از توابع شهرستان شازند، حسین اکبری، رئیس شورای اسلامی شهر شهباز گفت: به منظور تقویت ارتباط مستقیم با شهروندان و تسریع در روند رفع مشکلات آنان میز خدمت در 4 مسجد این شهر از فردا، 10 اردیبهشت به مدت 4 شب برپا می شود.

وی ادامه داد: شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر شهباز با حضور در این میز خدمت و ملاقات‌ چهره به چهره با شهروندان و ارائه رهنمودهای لازم، دستورات مقتضی را در چارچوب قوانين، صادر خواهند کرد.

اکبری ضمن نکوداشت هفته شوراها بیان کرد: هدف از برگزاری میز خدمت شنیدن حرف مردم و آشنایی مستقیم با مشکلات آنها است. آشنایی به موقع با مشکلات و رفع آن گامی مهم در افزایش امیدآفرینی است.

وی تصریح کرد: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهباز تمام تلاش و توان خود را جهت تسریع در امور برای رفاه حال شهروندان به کار خواهد گرفت. همچنین کارکنان شهرداری حفظ حقوق عامه و رضایت مراجعه‌کنندگان را باید اولویت کاری خود قرار دهند.

انتهای پیام
captcha