لزوم تبیین شاخصه‌های شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی»
کد خبر: 3568837
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹
دریکوند تأکید کرد:

لزوم تبیین شاخصه‌های شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی»

گروه اجتماعی: سرپرست آموزش و پرورش لرستان اظهار کرد: فرهنگیان و دانش‌آموزان شاخصه‌های شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» را تبیین کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، خدانظر دریکوند، سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش استان لرستان، سه‌شنبه، 12 بهمن‌ماه، در مراسم نواخته شدن «زنگ انقلاب» که در مدرسه دخترانه شاهد خرم‌آباد برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و تبریک ایام‌الله دهه فجر، گفت: در قرن بیستم و پس‌از انقلاب صنعتی مسیری به‌سمت توسعه و پیشرفت آغاز شد.
وی ادامه داد: در این مسیر ملت بزرگی به نام ایران، به رهبری امام خمینی(ره) ظهور کرد و مسیری را برای جوامع درست کرد و «نه» بزرگی به شرق و غرب گفت و ادعا کرد که می‌خواهیم مسیر جدیدی را برای پیشرفت جوامع ایجاد کنیم و الگوی جدیدی را معرفی کرد که نه به شرق و نه به غرب وابسته نیست.
دریکوند با اشاره به این‌که دشمنان انقلاب قصد داشتند که این گفتمان را در نطفه خفه کنند، عنوان کرد: دشمنان برای نابودی انقلاب اسلامی جنگ را بر ما تحمیل کردند اما از این موضوع غافل بودند که اراده این ملت و رهبران ما برگرفته از آموزه‌های دینی بوده و شکسته شدنی نیست.
سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: پس از گذشت 38 سال از عمر انقلاب اسلامی، مسیر پیشرفت، وحدت بین ملت و رهبری، علاقه بین رهبری و ملت و ملت و رهبری و مسئولان نظام را شاهد هستیم که در عرصه بین‌المللی شاهد آن هستیم و در عرصه داخلی نیز با شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» مسیر پیشرفت مشخص شده است.
وی ادامه داد: اگر می‌خواهیم پیشرفت کنیم باید به‌سمت این مسیر برویم، درخواست من از فرهنگیان و دانش‌آموزان این است که شاخصه‌های شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» را تبیین کنند.
captcha