نشست «آسیب‌شناسی نقد ادبی در ایران» در مأمونیه برگزار شد
کد خبر: 3562364
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷

نشست «آسیب‌شناسی نقد ادبی در ایران» در مأمونیه برگزار شد

گروه فرهنگی: نشست «آسیب‌شناسی نقد ادبی در ایران» به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرندیه و مؤسسه فرهنگی هنری قاصدک، با حضور فرهیختگان در مأمونیه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، نشست «آسیب‌شناسی نقد ادبی در ایران» به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه و مؤسسه فرهنگی هنری قاصدک، جمعه، 24 دی‌ماه با حضور ادباء، نویسندگان، شعرا، فرهیختگان و تعدادی از مسئولان شهرستان، در مأمونیه برگزار شد. در این نشست آقایان عنایت سمیعی و محمدرضا گودرزی از اساتید و صاحب نظران نقد ادبی کشور به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.
احمد جوانمرد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه در این جلسه گفت: شهرستان زرندیه از پتانسیل فرهنگی هنری بسیار بالایی در سطح استان و کشور برخوردار است، و شایستگی آن را دارد که مورد توجه ویژه مسئولان استان و کشور قرار گیرد.
وی حضور نخبگان فرهنگی هنری از جمله وجود تعداد زیادی از اعضاء هیات علمی دانشگاه‌های مهم کشور به ویژه ادبیات وعلوم انسانی، حضور علما وشخصیت‌های دینی از جمله آیت‌الله میرمحمدی از نمایندگان مجلس خبرگان رهبری را از شاخص‌های مهم فرهنگی هنری این شهرستان عنوان کرد.
نخستین، فرماندار جدید شهرستان زرندیه نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین انقلاب، امام و رهبری گفت: توجه به بخش فرهنگ و هنر از برنامه‌های جدی فرمانداری است، اصحاب فرهنگ و هنر همواره در صحنه‌های مهم انقلاب حضور داشته‌اند و در پیشبرد اهداف انقلاب نقش بسزایی ایفا کرده‌اند.
captcha