نشست ادبی بسیج زرندیه برگزار شد
کد خبر: 3549142
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۵

نشست ادبی بسیج زرندیه برگزار شد

گروه فرهنگی: نشست ادبی بسیج، به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه و بسیج هنرمندان این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، نشست ادبی بسیج، به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه و بسیج هنرمندان ناحیه زرندیه به مناسبت هفته بسیج در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
احمد جوانمرد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه درباره این نشست به خبرنگار ایکنا گفت: نشست ادبی بسیج با حضور شعراء، ادباء، فرهیختگان و مسئولان شهرستان برگزار شد، تعدادی از شعرای شهرستان زرندیه از جمله آقایان ولی‌اله صفری، محمد ابراهیم مطیع، منصور کیانی، علی زارع و... به قرائت سروده‌های خود با موضوع بسیج وفرهنگ ایثار وشهادت پرداختند.
وی تصریح کرد: در کنار نشست  ادبی بسیج جلسه کارگروه فرهنگ وهنر شهرستان هم با دستور جلسه بحث وبررسی پیرامون آسیب‌های موجود در فضای مجازی برگزار شد که اعضاء جلسه به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.
جوانمرد ضمن گرامیداشت هفته بسیج وشهدای بسیجی گفت: بسیج شجره طیبه‌ای است که طی 35 سال رشد کرده  و هم اکنون به درخت تنومندی تبدیل شده است که توانسته در برابر تمام استکبار جهانی بایستد.
جوانمرد پرداختن به آسیب‌های موجود در فضای مجازی را یکی از ضروریات فرهنگی جامعه دانست و ادامه داد: تک تک افراد جامعه باید در برابر این موضوع احساس مسئولیت کنند، آگاه‌سازی خانواده‌ها و ایجاد دغدغه از درون خانواده‌ها یکی از مؤثرترین راهکارهای مقابله با آسیب‌هاست.
captcha