امانت‌داری و اطمینان مردم؛ 2 ویژگی مهم برای کارکنان شرکت پُست
کد خبر: 3538064
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲
شاهرخی مطرح کرد:

امانت‌داری و اطمینان مردم؛ 2 ویژگی مهم برای کارکنان شرکت پُست

گروه اجتماعی: معاون استاندار لرستان حضور معنوی و اثرگذار پُست در جامعه را از ویژگی‌های آن دانست و گفت: خدمات پُست، خدمات معنوی است و امانت‌داری و اطمینان خاطر مردم دو ویژگی کارکنان شرکت پست است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، سید سعید شاهرخی، معاون سیاسی ـ  امنیتی استانداری لرستان، در شورای اداری پُست لرستان که یک‌شنبه، ۲۵ مهرماه در خرم‌آباد برگزار شد، گفت: نام‌گذاری مناسبت‌ها و هفته‌ها به‌نام دستگاه‌ها، فرصت مناسبی برای تشریح عملکرد و بیان خدمات و ارتباط بیشتر دستگاه‌ها با مردم است.
وی با اشاره به این‌که اداره پُست از دیرباز یکی از تشکل‌ها و سازمان‌های قدیمی کشور است، اضافه کرد: شرکت پست،  امین‌ترین و صمیمی‌ترین دستگاه در خدمت‌رسانی به مردم است کمااینکه وقتی مردم اسم پست و پستچی را می‌شنوند اطمینان خاطر دارند.
شاهرخی،  اعتماد ارزشمند مردم به شرکت پست را ناشی از خدمات پاک، ارزنده و معنوی این نهاد به مردم دانست و اظهار کرد: شرکت پست توانسته است اعتماد مردم را جلب کرده و به‌دور از هیاهوهای مختلف، مردم همواره یک نگاه ثابت توام با اعتماد به پست دارند.
معاون سیاسی ـ امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، حضور معنوی و اثرگذار پست در جامعه را از ویژگی‌های آن دانست و اضافه کرد: خدمات پست، خدمات معنوی است و امانت‌داری و اطمینان خاطر مردم دو ویژگی کارکنان شرکت پست است.
 وی واگذاری ساختمان پست جهت آزادسازی حریم قلعه فلک الافلاک را از چالش‌های پست لرستان در چند سال اخیر دانست و گفت:  سرانه مبادله پستی در استان باید به حد میانگین کشور برسد و در این استان این ظرفیت وجود دارد کمااینکه مجموعه استانداری استان جهت رسیدن به این امر از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.
شاهرخی با اشاره به این‌که شرکت پست توانسته است در جهت توسعه استان و تنویر افکار عمومی تأثیر بگذارد، عنوان کرد: استان لرستان در رتبه اول بیکاری کشور قرار دارد و ۵۰ درصد جوانان ما به تناسب بیکار هستند کمااینکه مشکل  استان ما پایین بودن سرانه درآمدی و اشتغال است.
معاون سیاسی ـ امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان،  حضور بخش خصوصی را مهم‌ترین راهکار رفع مشکلات استان لرستان دانست و ادامه داد: برای حضور بخش خصوصی در لرستان ۵۲ میلیاربرای فرودگاه خرم‌آباد هزینه شده است و پروژه راه‌آهن خرم‌آباد با 900 نیرو در حال فعالیت است.
وی با اشاره به این‌که بسترسازی برای حضور بخش خصوصی در لرستان فراهم شده است، گفت: در کشت و صنعت لرستان بخش خصوصی ۶۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرد که برای هزار نفر به‌صورت مستقیم شغل ایجاد شده است.
شاهرخی اعتماد مردم به شرکت پست را باعث افزایش جایگاه رفیع آن دانست و اضافه کرد: همواره باید اعتماد مردم به شرکت پست باقی بماند و امین‌ترین و خادم‌ترین مردم در شرکت پست خدمت کنند.
captcha