آماده شدن مراکز وابسته به مؤسسه ثقلین یزد برای سال تحصیلی 96-95
کد خبر: 3529879
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲

آماده شدن مراکز وابسته به مؤسسه ثقلین یزد برای سال تحصیلی 96-95

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مهدکودک و پیش‌دبستانی و دبستان مراکز وابسته به مؤسسه ثقلین یزد برای سال تحصیلی جدید ثبت نام به عمل می‌آورد.

حسین قادری، مدیر مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی ثقلین یزد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: مراکز وابسته به مؤسسه چون مهدکودک، مرکز پیش‌دبستانی و دبستان در حال آمده شدن برای سال تحصیلی 96-95هستند.
وی با اشاره به اینکه ثبت نام در مهدکودک ادامه دارد، اظهار کرد: مهدکودک قرآنی ثقلین در جنب مؤسسه خیابان امام، روبروی امامزاده شاهزاده فاضل، انتهای کوچه 23 شهید پاکنژاد قرار دارد.
قادری بیان کرد: پیش‌دبستانی ثقلین نیز دیگر مرکز وابسته به این مؤسسه است که در خیابان امام، روبروی کارخانه سعادت(نساجان)، کوچه سعادت واقع شده است.
مدیر مؤسسه ثقلین یزد اضافه کرد: دیگر مرکز وابسته به این مؤسسه مرکز پیش‌دبستانی و دبستانی قرآنی ریاحین است که در خیابان امام، انتهای خیابان مسجد جامع،جنب حسینیه وقت‌الساعة واقع شده است و علاقه‌مندان یزدی برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 36213177 – 035 تماس بگیرند.
وی با اشاره به چهارمین مرکز وابسته به این مؤسسه، عنوان کرد: مهد کودک قرآنی نور ثقلین که در مهریز است از دیگر مراکزیست که در بلوار آیت‌الله طالقانی مهریز یزد است که برای سال تحصیلی جدید آماده می‌شوند.
قادری با اشاره به اینکه در این چهار مرکز با توجه به انصراف برخی دیگر هنوز زمینه برای ثبت نام مهیا است، تصریح کرد: والدین داوطلب و متقاضی می‌توانند برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر به دفتر مرکزی مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی ثقلین یزد که در خیابان امام، روبروی امامزاده شاهزاده فاضل، انتهای کوچه 23 شهید پاکنژاد قرار دارد، مراجعه کنند.
captcha