یک خادم القرآن تکنیک‌های جراحی خود را مدیون قرآن می‌داند
کد خبر: 3457079
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵

یک خادم القرآن تکنیک‌های جراحی خود را مدیون قرآن می‌داند

کانون خبرنگاران نبأ: حسین کرمی در حالی که توانسته است چند تکنیک جراحی را برای اولین بار در سطح جهان ابداع کند، خود را مدیون قرآن می‌داند.


حسین کرمی، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی و قاری بین‌المللی قرآن در گفت‌وگو با کانون خبرنگاران نبأ وابسته به ایکنا، در مورد افتخارات قرآنی خود گفت: من 40 سال در محضر قرآن و در رشته قرائت شاگردی کرده‌ام، در مسابقات بین‌المللی تهران و سوریه مقام اول و در مسابقات بین‌المللی مالزی مقام دوم را کسب کرده‌ام، اذان من از اذان‌های ثبت شده در صدا و سیما است، در سال 1385 از طرف وزیر ارشاد وقت لقب خادم القرآن را دریافت کردم و در سال 1390 نشان ملی فرهنگ و هنر توسط رئیس جمهور وقت به من اهدا شد.



این فوق تخصص جراحی کلیه، در مورد چگونگی موفقیتش در دو رشته پزشکی و قرائت اظهار کرد: قرآن، عشق من است، کتابی است که از وقتی خود را شناختم با آن انس پیدا کردم، اگر انسان کمی از حلاوت این کتاب را بچشد هرگز از آن دست برنمی‌دارد. صحبت‌هایی که رهبری در دیدار با رؤسای دانشگاه‌ها داشتند نیز بسیار قابل توجه است، ایشان فرمودند قبل از انقلاب افرادی تبلیغ می‌کردند که علم و دین تناقض دارند اما این فضا پس از انقلاب شکسته شد و دیگر اینطور نیست که اگر کسی دکتر است دیگر نماز نخواند.





این فوق تخصص جراحی افزود: من شخصاً «هرچه دارم، همه از دولت قرآن دارم» و خود را مدیون انس با قرآن می‌دانم و خدا را شکر همانطور که توانستم در سطح جهانی در قرائت قرآن، رتبه اول جهانی را به دست آورم در پزشکی نیز چند تکنیک جراحی را توانسته‌ام ابداع کنم و در درمان آندوسکوپی سنگ‌های کلیه به نام من ثبت شده است و به همین منظور اسمم در کتاب مرجع ارولوژی جهانی است.



این خادم القرآن تأکید کرد: من با اینکه مدام در حال جراحی یا ویزیت بیماران هستم ولی وقت‌های آزادم را صرف انس با قرآن می‌کنم و هر روز قرآن را ضبط می‌کنم که تا کنون بیست جزء قرآن را به صورت تحقیق خوانده‌ام. من یک ترتیل به روایت ورش از نافع را برای اولین‌بار در ایران خواندم که استاد مولایی نیز تأیید کرد و این کار من، اولین نرم‌افزار آموزشی اختلاف قرائت در دنیا است.





شهریار شریعت

captcha