سلامت جسم و جان در پیاده‌روی اربعین + اینفوگرافی
کد خبر: 3453098
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷

سلامت جسم و جان در پیاده‌روی اربعین + اینفوگرافی

گروه سلامت: طی سفر اربعین به دلیل خستگی بدن در اثر پیاده‌روی احتمال سرماخوردگی و ابتلا به برخی بیماری‌ها افزایش پیدا می‌کند که رعایت برخی نکات ساده می‌تواند از این اتفاق پیشگیری کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) در عصری که همه چیز حتی اطلاعات باید فشرده و کوتاه باشد تا مردم حوصله و وقت برای مطالعه و دریافت آن اطلاعات را داشته باشند، یکی از مهم‌ترین اطلاعاتی که باید به مردم ارائه شود، اطلاعات مربوط به بهداشت و سلامت است.

بر همین اساس بسیاری از مطالب آموزش عمومی به ویژه آموزش‌ها و اطلاع‌رانی‌ها در خصوص سلامت و بهداشت در قالب اینفوگرافی ارائه می‌شود.

پیاده‌روی اربعین در پیش است و پیش‌بینی‌ها از حضور بیش از سه میلیون ایرانی در این مراسم خبر می‌دهند. اما یک مشکل وجود دارد، بسیاری از مردم ایران دچار کم تحرکی هستند و قرار است همان افرادی که تا دیروز پشت میزهای خود می‌نشستند و کار می‌کردند روزی هشت ساعت راه‌پیمایی کنند.

همین راه‌پیمایی موجب خستگی و کاهش قوای جسمانی شده امکان ابتلا به برخی بیماری‌ها از جمله سرماخوردگی را افزایش می‌دهد اما با مطالعه مطلب زیر می‌توانید از این اتفاق پیشگیری کنید.

captcha