اخذ مجوز اولین مرکز تحقیقات و فناوری توسط جهاد دانشگاهی لرستان
کد خبر: 3340633
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰
دهقانی خبرداد:

اخذ مجوز اولین مرکز تحقیقات و فناوری توسط جهاد دانشگاهی لرستان

گروه اندیشه: رئیس جهاددانشگاهی لرستان از اخذ مجوز راه‌اندازی مجتمع تحقیقات و فناوری توسط جهاددانشگاهی در استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، سیدعلی‌نادر دهقانی، رئیس جهاد دانشگاهی واحد لرستان در مراسم سی و پنجمین سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی که شامگاه شنبه، 17 مرداد برگزار شد، گفت: جهاد دانشگاهی در مسیر پیشرفت استان به‌عنوان یک سازمان بالنده، پیشتاز، دارای ایده و طرح، مطرح است.

وی افزود: همه سازمان‎ها به دارایی‎های خود می‎بالند؛ بعضی به املاک زیاد و عده‎ای به تجهیزات تخصصی که دارند و جهاد دانشگاهی به نیروی انسانی متخصص، جهادی، پرتلاش و ایثارگر خود افتخار می‌کند.

دهقانی اضافه کرد: بزرگ‎ترین سرمایه جهاد دانشگاهی نیروی انسانی متخصص، جهادی، پرتلاش و ایثارگر آن است که واقعاً باعث شده این مجموعه در مسیر پیشرفت استان به عنوان یک سازمان بالنده، پیشتاز، دارای ایده و طرح، مطرح شود.

دهقانی الوار با بیان این‌که امیدواریم خداوند توفیق دهد در حوزه‎های مختلف همچنان مؤثر باشیم، ادامه داد: قطعاً این تلاش و ایثارگری مرهون همراهی تک تک اعضا و خانواده‎های محترم جهاد دانشگاهی است که جا دارد از این افراد تقدیر کنم.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد لرستان افزود: همچنین جا دارد از معاونین و دوستانی که شبانه‎روز برای اعتلای نام این استان و پیشبرد برنامه‎های جهاد دانشگاهی تلاش می‎کنند، تشکر کنم. از تک تک همکاران جهاد دانشگاهی که واقعاً جهادگرانه تلاش می‎کنند، باید سپاسگذاری شود.

وی با بیان این‌که از سال گذشته تا به امروز به یاری خدا جهاد دانشگاهی لرستان توانسته چند کار مهم در استان انجام دهد که برای خود من نیز غیرقابل تصور بود، گفت: ما دو مرکز آموزش کوتاه‎مدت در این یک سال راه‎اندازی کردیم.

دهقانی الوار خاطرنشان کرد: در حال حاضر جهاد دانشگاهی مجوز راه‎اندازی مرکز ناباروری را دارد و این خود افتخاری برای استان است.

وی افزود: مرکز ناباروری، یکی از مراکز تخصصی جهاد دانشگاهی است که با پیگیری‎هایی که انجام شد مجوز آن صادر شده است؛ همچنین در این جلسه از آقای بازوند استاندار محترم به خاطر حمایت‎های خاصی که برای راه‎اندازی مرکز داشتند و همه کسانی که در این پروسه کمک کردند تشکر می‌‎‎کنم.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد لرستان تصریح کرد: جایی نیاز بود که پژوهش‎های جهاددانشگاهی را مدیریت کند و در حال حاضر جهاد دانشگاهی مجوز راه اندازی مجتمع تحقیقات و فناوری را دارد؛ این مرکز مجموعه‎ای است که قرار است پژوهش‎های جهاددانشگاهی را به محصول قابل مصرف تبدیل کند و این خیلی مهم است که پژوهش‎های جهاد دانشگاهی ساماندهی شوند.

وی با بیان اینکه خدا را شاکریم در جهاد دانشگاهی توانستیم مجوز اولین مرکز تحقیقات و فناوری را اخذ کنیم، اظهار کرد: ما امسال توانستیم یک مرکز به نام مرکز مدیریت و بهینه‎سازی مصرف انرژی تأسیس کنیم که این خود افتخاری برای استان بود که خدا را شاکریم موافقت گرفته و راه‎اندازی شده است.

دهقانی الوار گفت: همچنین ما در مرکز رشد توانستیم مرکز فرآوری سنگ‎های قیمتی را راه‎اندازی کنیم که این کار بزرگی بود و توسط همکاران ما در جهاد دانشگاهی استان انجام شد.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد لرستان افزود: جهاد دانشگاهی استان بالاخره توانست مرکز فن‎بازار را در استان تأسیس کند. در استان یک مرکز تخصصی باید حتماً تأسیس می‎شد که در آن بتوانیم محصولات فناوری را به فروش برسانیم و در این زمینه هم موفق بودیم.

وی یادآور شد: در استان برنامه‎های متنوعی داشتیم و تلاش‎های خیلی زیادی در این یکساله صورت گرفته، قطعاً این تلاش‎ها و نتیجه آنها برای استان مفید خواهد بود؛ این تلاش‎ها قطعاً نتیجه سعی و کوشش همه اعضای جهاد دانشگاهی از جمله معاونین، مدیران و تک تک همکاران بوده که جا دارد از تمام این عزیزان تشکر کنم.

captcha