خبرنگاران؛ حافظ حقوق اجتماعی و سیاسی/رسانه‌ها در بسترسازی فضای عمومی نقش‌آفرین هستند
کد خبر: 3339775
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۲
شاهرخی بیان کرد:

خبرنگاران؛ حافظ حقوق اجتماعی و سیاسی/رسانه‌ها در بسترسازی فضای عمومی نقش‌آفرین هستند

گروه اندیشه: معاون استاندار لرستان نقش رسانه‌ها در بسترسازی فضای عمومی و بیان واقعیت‌ها را مهم دانست و گفت: خبرنگاران نقش مهمی در پویایی و رشد و شکوفایی جامعه ایفا می‌کنند، خبرنگاران دیده‌بانانی هستند که حافظ حقوق اجتماعی و سیاسی مردم هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، سیدسعید شاهرخی، معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار لرستان در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار که عصر جمعه، 16 مرداد در خرم‌آباد برگزار شد، با گرامیداشت روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان صارمی و حیدریان، گفت: خبرنگاران نقش مهمی در پویایی و رشد و شکوفایی جامعه ایفا می‌کنند، خبرنگاران دیده‌بانانی هستند که حافظ حقوق اجتماعی و سیاسی مردم هستند.
وی افزود: با توجه به حساسیت و اهمیت حرفه خبرنگاری همه ما مکلف هستیم بستر را برای انجام وظیفه صحیح و دقیق این قشر فراهم آوریم و در جهت تقویت نهاد مقدس خبرنگاری تلاش کنیم.
معاون استاندار لرستان اضافه کرد: اولویت اول استاندار لرستان توجه به معیشت مردم، ایجاد شغل برای جوانان و جذب سرمایه‌گذار برای خروج از رکود اقتصادی استان است که خبرنگاران در این زمینه نقش مهمی ایفا کرده‌اند.
شاهرخی گفت: در سال‌جاری ما انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را پیش‌رو داریم که نقش خبرنگاران بسیار مهم است همچنین بحث توافق هسته‌ای را داشتیم که این توافق عقلانیت، تدبیر و منطق قوی ملت ایران را به دنیا ثابت کرد.
وی نقش رسانه‌ها در بسترسازی فضای عمومی و بیان واقعیت‌ها را مهم دانست و گفت: در انتخابات پیش‌رو مردم ما حماسه‌ساز خواهند بود و نقش رسانه‌ها این است که در راستای هرچه باشکوه‌تر شدن این رویداد ملی تلاش و زمینه حضور مردم در انتخابات را فراهم آورند.
شاهرخی افزود: در بخش انتخابات نیازمند همراهی خبرنگاران در چهار بحث سلامت انتخابات، امنیت انتخابات، مشارکت حداکثری مردم و رقابت سالم هستیم که حاصل این‌ها برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور است که این تنظیم کننده بقا و عزت جمهوری اسلامی است.

captcha