روابط عمومی‌ها زمینه‌ساز اعتماد عمومی و تقویت سرمایه‌های اجتماعی باشند
کد خبر: 3305853
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷
شاهرخی:

روابط عمومی‌ها زمینه‌ساز اعتماد عمومی و تقویت سرمایه‌های اجتماعی باشند

گروه اجتماعی: معاون استاندار لرستان با اشاره به این‌که روابط عمومی‌ها باید زمینه‌ساز اعتماد عمومی و تقویت سرمایه‌های اجتماعی باشند، افزود: روابط عمومی‌ها باید تسهیل کننده ارتباط سازمان‌ها با مردم باشند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، سیدمحمد شاهرخی، معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار لرستان در همایش «روابط عمومی‌ها؛ آیینه همدلی و همزبانی» که امروز، 30 اردیبهشت‌ماه در استانداری لرستان برگزار شد، گفت: در اهمیت جایگاه روابط عمومی‌ها، همین بس که در سراسر دنیا روز گرامی‌داشت روابط عمومی وجود دارد.
وی افزود: در تحقق شعار سال هیچ جایگاهی مهمتر و اثربخش‌تر از جایگاه روابط عمومی‌ها وجود ندارد و روابطعمومی‌ها در پیوند بین دولت و ملت نقش مهمی دارند.
شاهرخی با بیان این‌که روابط عمومی‌ها باید پیرامون در محور فعالیت کنند، خاطرنشان کرد: وظیفه روابط عمومی‌ها این است که عملکردها، وظایف و وضعیت دستگاه‌های متبوع را بیان کنند کمااینکه توجه به نظرات مردم، گرفتن دیدگاه‌های مردم در مورد دستگاه‌ها و باز کردن فضاها برای ورود مردم به دستگاه مربوطه وظیفه روابط عمومی‌‌هاست.
معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار لرستان با اشاره به این‌که روابط عمومی‌ها باید زمینه‌ساز اعتماد عمومی و تقویت سرمایه‌های اجتماعی باشند، تصریح کرد: برآیند کار روابط عمومی‌ها باید به مشارکت و حضور مردم در بخش‌های مختلف منجر شود و به‌نوعی روابط عمومی‌ها باید تسهیل کننده ارتباط سازمان‌ها با مردم باشند.

captcha