تبعیت از رهبر و مردمی بودن؛ مهمترین شاخصه‌ ارتش جمهوری اسلامی ایران
کد خبر: 3164859
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱
معاون استاندار لرستان مطرح کرد:

تبعیت از رهبر و مردمی بودن؛ مهمترین شاخصه‌ ارتش جمهوری اسلامی ایران

گروه اجتماعی: شاهرخی نقش نیروهای مسلح و تبعیت آنان از دستورات رهبری را از مهمترین دلایل و شاخصه‌های بقای نظام اسلامی دانست و گفت: نیروهای مسلح ما که از بطن مردم بودند چه در اوایل انقلاب و چه در دوران دفاع مقدس همواره تبعیت خود را با رهبری حفظ کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، سیدسعید شاهرخی، معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار لرستان امروز، 29 فروردین‌ماه در مراسم رژه نیروهای مسلح در میدان بسیج خرم‌آباد در سخنانی با تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: دو محور اساسی موجب شکل‌گیری، پایداری و پیروزی و ثبات نظام مقدس جمهوری اسلامی شد.

وی رهبری بزرگوارانه معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و در تداوم آن رهبری رهبر معظم انقلاب را محوری‌ترین شاخصه پیروزی نظام مقدس اسلامی دانست و افزود: رهبری بزرگوانه امام خمینی(ره) و آیت‌الله خامنه‌ای باعث عبور نظام از تله دشمنان قسم خورده انقلاب شد زیرا رهبری انقلاب اسلامی برپایه دین و پیروی از دستورات قرآن‌کریم است.

شاهرخی اضافه کرد: دومین محور اساسی شکل‌گیری و قوام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضور مردم و تبعیت از فرامین رهبری بود و مردم با وحدت کلمه و لبیک به فرامین رهبر توانستند از مشکلات پیش‌روی نظام عبور کنند.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار لرستان نقش نیروهای مسلح و تبعیت آنان از دستورات رهبری را از مهمترین دلایل و شاخصه‌های بقای نظام اسلامی دانست و گفت: نیروهای مسلح ما که از بطن مردم بودند چه در زمان اوایل انقلاب و چه در دوران دفاع مقدس همواره تبعیت خود را با رهبری حفظ کردند.

captcha